• 1
  • 79
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 357
Всичко за озеленяването от домашни цветя до дървета за градината
Soviet_Soldier - специалист
нед май 09, 2021 2:28 pmТрифон П.Трифонов написа:

Ще останеш потресен колко време може да работи без масло.
Един Нисан откара от Търговище до Девня- стотина километра.
Платих мотора за да видя следствието. Ти колко прегряти щилки видя, веселушко?

Ти нали си интернет- майстор.....само за теб и само сега.


Смятай, че щилката ще откара два пъти повече.
Ей ама си забавен бе, викаш ми "интернет майстор", а сам тук ми пращаш клипчета от нета. Ти сигурно не си "интернет майстор" и сам си убивал техника, ей така за кеф, да видиш, какво ще се случи, пък и с някой нов мазол да се похвалиш? :lol:
Че ще работи без масло, ще работи, но изобщо няма да е дълго. Както виждаш резервоар-два и е до там. Някои инструменти подобни от Алиекспрес даже идват с бракувани цилиндри без хромирано покритие и прецакалите се да купят такъв инструмент казват, че даже сезон изкарвали така.
borchoyor - специалист
Трифуней, не разбрах, защо мислиш, че е много маслото, 100 гр ултра на 4 литра, а не се завърта веригата и не се форсира. Не всичко е карбуратое в една резачка.
нед май 09, 2021 2:46 pmborchoyor написа:
Трифуней, не разбрах, защо мислиш, че е много маслото, 100 гр ултра на 4 литра, а не се завърта веригата и не се форсира. Не всичко е карбуратое в една резачка.
Не мисля, че е масло, а само нахвърлям причините. Прочети го пак! "Пуши и не върви- много масло в бензина на изправен двутактов двигател".
Писах "мениджмънт" също. Имаш електроника, нали?! Как управлява сервомоторчетата?! Не вярвам да си я убил, до тука, ама от разстояние и по описание, толкова. Предложих ти вариант. Слагаш обикновен карбуратор и ще си покаже.
А защо слагаш повече масло?
Не допускам, че не си я почиствал. Нали си обръщал внимание на филтрите?!
Общо са 3, като 2 са важните, в случая.
Извади бензиновия и го погледни!
Soviet_Soldier - специалист
нед май 09, 2021 3:21 pmТрифон П.Трифонов написа:

Не мисля, че е масло, а само нахвърлям причините. Прочети го пак! "Пуши и не върви- много масло в бензина на изправен двутактов двигател".
Писах "мениджмънт" също. Имаш електроника, нали?! Как управлява сервомоторчетата?! Не вярвам да си я убил, до тука, ама от разстояние и по описание, толкова. Предложих ти вариант. Слагаш обикновен карбуратор и ще си покаже.
А защо слагаш повече масло?
Не допускам, че не си я почиствал. Нали си обръщал внимание на филтрите?!
Общо са 3, като 2 са важните, в случая.
Извади бензиновия и го погледни!
И какво като слага малко повече масло? Когато се ползва с друг бранд масло, даже производителя съветва да се сипва 25:1. 40:1 не ѝ е абсолютно никакъв проблем.

Изображение
borchoyor - специалист
нед май 09, 2021 3:21 pmТрифон П.Трифонов написа:
нед май 09, 2021 2:46 pmborchoyor написа:
Трифуней, не разбрах, защо мислиш, че е много маслото, 100 гр ултра на 4 литра, а не се завърта веригата и не се форсира. Не всичко е карбуратое в една резачка.
Не мисля, че е масло, а само нахвърлям причините. Прочети го пак! "Пуши и не върви- много масло в бензина на изправен двутактов двигател".
Писах "мениджмънт" също. Имаш електроника, нали?! Как управлява сервомоторчетата?! Не вярвам да си я убил, до тука, ама от разстояние и по описание, толкова. Предложих ти вариант. Слагаш обикновен карбуратор и ще си покаже.
А защо слагаш повече масло?
Не допускам, че не си я почиствал. Нали си обръщал внимание на филтрите?!
Общо са 3, като 2 са важните, в случая.
Извади бензиновия и го погледни!
Филтрите ги сменям на година, старите на един приятел, профи. Кви серво моторчета и къде ги видя, карбуратора и той нов, на 20 м3, компресия има, пали, поработи 10 сек и почва да пуши и да не се форсира?
Soviet_Soldier - специалист
нед май 09, 2021 3:42 pmborchoyor написа:

Филтрите ги сменям на година, старите на един приятел, профи. Кви серво моторчета и къде ги видя, карбуратора и той нов, на 20 м3, компресия има, пали, поработи 10 сек и почва да пуши и да не се форсира?
Ако изключим карбуратора, може да има механичен проблем по самият двигател, разглобяваш и оглеждаш. Тества ли дали бобинта дава коректно искра? Друго което се сещам е, че може клапана на резервоара да не пропуска достатъчно кислород, съответно на машината да ѝ е трудно да дърпа гориво.
Последна промяна от Soviet_Soldier на нед май 09, 2021 4:00 pm, променено общо 1 път.
borchoyor - специалист
нед май 09, 2021 3:56 pmSoviet_Soldier написа:
нед май 09, 2021 3:42 pmborchoyor написа:

Филтрите ги сменям на година, старите на един приятел, профи. Кви серво моторчета и къде ги видя, карбуратора и той нов, на 20 м3, компресия има, пали, поработи 10 сек и почва да пуши и да не се форсира?
Ако изключим карбуратора, може да има механичен проблем по самият двигател, разглобяваш и оглеждаш. Тества ли дали бобинта дава коректно искра?
Какво значи коректно, машината пали на половин въже?
Soviet_Soldier - специалист
нед май 09, 2021 3:58 pmborchoyor написа:

Какво значи коректно, машината пали на половин въже?
Означава да се появяват пропуски в запалването при малко по-високи обороти. Иначе първото и най-лесното, което може да се провери е клапанчето на резервоара.
borchoyor - специалист
нед май 09, 2021 4:00 pmSoviet_Soldier написа:
нед май 09, 2021 3:58 pmborchoyor написа:

Какво значи коректно, машината пали на половин въже?
Означава да се появяват пропуски в запалването при малко по-високи обороти. Иначе първото и най-лесното, което може да се провери е клапанчето на резервоара.
Отдушника ли? Сменен е и той!
Soviet_Soldier - специалист
нед май 09, 2021 4:13 pmborchoyor написа:

Отдушника ли? Сменен е и той!
Щом си уверен, че по горивната система и запалването най-вероятно всичко е ок, то остава да се търси някакъв дефект по самия двигател.
  • 1
  • 79
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 357

Тема "Моторна коса тример каква ?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: