Имам нужда от LiFePO4 12,8 волта акумулатор с капацитет 300 ампер часа при разреждане 0,2 С. С нея ще заменя 240 АЧ оловен "гелов" акумулатор монтиран в жилищната част на кемпер.
Промяната се налага защото мисля да монтирам станционарен климатик с консумация до 750 вата- около 60 А. Съществуващите батерии са с достатъчно голям капацитет, но са с повишено вътрешно съпротивление и при ток над 25 ампера напрежението на батерията пада под 11 волта и системата изключва. А и LiFePO4 акумулатори са с по-малко тегло спрямо оловните.
Спрял съм се на акумулатор LiFePO4 12,8 защото няма да променям зареждането от 220 волта и от генератора към двигателя.
Въпросита са ми и практически и теоретически:
БМС имат ли защита при темп. на батерията под 0С?
Могат ли да се включват паралелно LiFePO4 акумулатори, като всеки пакет има БМС?
Могат ли да се включват паралелно LiFePO4 3,2 волта акумулатори, а само в пакета между отделните банки да има БМС?
П.П. Разрешени ли са линковете към интернет магазини от където смятам да закупя батериите и БМС?
Промяната се налага защото мисля да монтирам станционарен климатик с консумация до 750 вата- около 60 А. Съществуващите батерии са с достатъчно голям капацитет, но са с повишено вътрешно съпротивление и при ток над 25 ампера напрежението на батерията пада под 11 волта и системата изключва. А и LiFePO4 акумулатори са с по-малко тегло спрямо оловните.
Спрял съм се на акумулатор LiFePO4 12,8 защото няма да променям зареждането от 220 волта и от генератора към двигателя.
Въпросита са ми и практически и теоретически:
БМС имат ли защита при темп. на батерията под 0С?
Могат ли да се включват паралелно LiFePO4 акумулатори, като всеки пакет има БМС?
Могат ли да се включват паралелно LiFePO4 3,2 волта акумулатори, а само в пакета между отделните банки да има БМС?
П.П. Разрешени ли са линковете към интернет магазини от където смятам да закупя батериите и БМС?