LiFePO4 е далеч от евтина. Особенно за 300 Ah. Но щом масата има значение - тя в батерията.
Преди време търсих опция за по-малък капацитет. И пак се спрях на оловна батерия. Тежи, ама простотата на решението ме спечели. А цената за аналогичен за ползване капацитет идваше 4 пъти отгоре при качествена оловна батерия (тягов гелов акумулатор, 80Ah) сметната на 75% използваем капацитет и LiFePO4 решение купено на части и събрано от мен. Без да има подгрев към него.
LifePO4: скъпо, по-сложно решение, повече енергия за единица обем и маса, проблем при зареждане студена, няма проблем с отдаването на енергия студена
Оловна: евтино, просто решение, по-малко енергия за единица обем, няма приблем да се зарежда студена, малък капацитет като отдава енергия студена
Това е на кратко за двата варианта. На база на горното би трябвало да може да се вземе решение.
								
															
																															
																								
															Преди време търсих опция за по-малък капацитет. И пак се спрях на оловна батерия. Тежи, ама простотата на решението ме спечели. А цената за аналогичен за ползване капацитет идваше 4 пъти отгоре при качествена оловна батерия (тягов гелов акумулатор, 80Ah) сметната на 75% използваем капацитет и LiFePO4 решение купено на части и събрано от мен. Без да има подгрев към него.
LifePO4: скъпо, по-сложно решение, повече енергия за единица обем и маса, проблем при зареждане студена, няма проблем с отдаването на енергия студена
Оловна: евтино, просто решение, по-малко енергия за единица обем, няма приблем да се зарежда студена, малък капацитет като отдава енергия студена
Това е на кратко за двата варианта. На база на горното би трябвало да може да се вземе решение.
 Еми добре. Явно си наясно как да се оправиш, ама аз не съм наясно защо тогава питаш
  Еми добре. Явно си наясно как да се оправиш, ама аз не съм наясно защо тогава питаш  