В случая защитния проводник и нулата ще вземеш от нулевата шина, но само нулата и фазата ще минат през ДТЗ. Така ДТЗ ще следи разлика в потенциалните между нула и фаза, при нужда ще изключва. Въпреки, че е взет от нулата защитния проводник ще си свърши работата.
Но ако се замисли човек почти никъде няма защитно заземяване в крайните потребители. Отвори която си искаш касета, която видиш на улицата и ще забележиш, че имаш 4 шини, три фази и нула, като заземителния кол е вързан на нулевата работна шина. Заземителни шина без товар нямаш. В никой блок, къща или сграда няма заземителна шина по която да не тече ток. С изключение може би на едни 5% където някой си е свършил работата както трябва. Отделен заземителен контур имаш последно в трафовете на 20/0.4
Но ако се замисли човек почти никъде няма защитно заземяване в крайните потребители. Отвори която си искаш касета, която видиш на улицата и ще забележиш, че имаш 4 шини, три фази и нула, като заземителния кол е вързан на нулевата работна шина. Заземителни шина без товар нямаш. В никой блок, къща или сграда няма заземителна шина по която да не тече ток. С изключение може би на едни 5% където някой си е свършил работата както трябва. Отделен заземителен контур имаш последно в трафовете на 20/0.4