съб сеп 18, 2021 12:44 pmSoviet_Soldier написа:Провисва, но не брутално. Може да се намери междинна стойност между напълно натегнато и отпуснатата част, за да не висва прекалено, а другата да не е пренатегната, и да се върти нормално. Но все пак си е тегаво усещането, че работиш с нещо, което не е 100% както трябва. Запазих си картинките за проверката, като отида на село, благодаря, но няма да е много скоро.съб сеп 18, 2021 10:07 amperseus77777 написа:А силно ли провисва, като мине няколко зъба от напълно натегнато състояние? Когато стъпката на веригата не съответства с тая на звездите обичайно провисва доста силно.
Оригинална е шината, да.
Стъпката я пише на задната част на чашката на съединителя, ако водещата звезда е директно към нея:
Ако е с венец, то маркировката е върху него:
Стъпката на шината Ви е ясна, а за веригата Ви казах как да я разберете каква е, ако отсъства маркировка.
съб сеп 18, 2021 5:12 pmperseus77777 написа:Щом провисва леко, не е нещо страшно. Когато стъпката на веригата не съответства с звездите, като се даде газ провисва силно. Нещо подобно е като ниво на провисване:
Провисва, но не брутално. Може да се намери междинна стойност между напълно натегнато и отпуснатата част, за да не висва прекалено, а другата да не е пренатегната, и да се върти нормално. Но все пак си е тегаво усещането, че работиш с нещо, което не е 100% както трябва. Запазих си картинките за проверката, като отида на село, благодаря, но няма да е много скоро.
Причини за леко провисване и обтягане по време на движение може да са непрецизно изработени звезди или верига, както и леко закривен колянов вал.