съб дек 04, 2021 4:14 pmprascho написа: Днес се рових по складовите архиви. Имам винтоверт Kress 108 AS 1.3 SET, като двете батерии по 1.3Ah не искат да зареждат от години. Мушнах ги в захранването, но свети постоянно в зелено и не зарежда батерията. Моделът е с 20Nm и се чудя дали има смисъл да се търсят нови три батерийни клетки и да се сменят. Отворих батерията, но не ми е ясно дори и да поръчам от някъде как се сменят. Би трябвало да се вади изцяло от корпуса, но основата не поддава.Имах същата машинка, много готина. Много си я харесвах .
http://www.west-l.com/uploads/tdpdf/sf_ ... %20108.pdf (втория)
По преценка може да се премести и в тази тема "Машината ви е повредена- попитайте ТУК."![]()
Ама батерията е позорна история, от всякъде . Корпуса на батерията е супер нежен. Не е най-големия проблем, ако самата батерия е читава, а тя не е .
Рециклираха ми две батерии в Ловеч, една нова взимах. Всичко караше по малко над година .
Когато ми умря едната рециклирана, купих тази новата. След не много време, умря и втората рециклирана .
Отворих ги, и двете бяха със заминала една една клетка. Явно в стенбай режим се тормози само, тази конкретна клетка. Но, не съм задълбавал.
От двете, събрах една работеща.
Но скоро след това си взех туин сет на друга марка, а с Крес приключих завинаги .
По спомен, платката е хваната за основата с винтчета. Мисля че ми се подмяташе из чекмеджетата остатъците от едната батерия . Ще погледна, като се прибера тия дни.
Дали си струва, ти ще прецениш . Скоро не съм зяпал цени на клетки. Последно съм взимал за ел. цигарите 2500 МАч, на макс 15 кинта, но това е скъпо, просто не ми се е занимавало с доставки.
Както си видял, всичко е супер навряно и е много неудобно за работа . Отделно ти трябва читаво зарядно, че да ги разредиш тия клетки и последа ги заредиш балансирано трите, преди да го сложиш в батерията .
П.П.
Мисля, че под това червеното са скрити винтчетата. Така ми се върти из главата .