Всички имаме коли, нали ?
Тани - модератор
Проблема на лепенето с лепила е , че след лепене дори да е сполучливо , след време от температурните разлики пак се разлепя!

След втория удар на заек и моя радиатор започна да тече от почти всички съединения от едната страна . Губеше се около литър на 100 км. Пробваха да го лепят с разни силикони но резултата беше временен. От постоянното доливане на вода автомобила започна да загрява . Явно беше натрупал котлен камък. Тогава взех този продукт от бензиностанция Лукойл

Изображение

, който е за почистване на системата , а до него видях и този


Изображение
и реших че няма какво да губя и го взех и него. Е не реши проблема на 100 % , но мен 1 литър на година две не ме притеснява. Само един път след смяна на антифриза се наложи да сложа още една опаковка и не съм имал проблеми. Това е някакво лепило , което като изсъхва при контакт с въздуха се втвърдява и по този начин запушва и нови течове дори да се появят след години . Така няма и начин да запуши системата , както разните там прахчета , които продават . Преди лепене обаче задължително се почиства системата !

До сега на който и да съм ги препоръчал ме е благославял (не в кавички :-D). Било за отпушване на радиаторчета на парното или за лепене! Пробвайте и пишете за резултата!
leonardo_vd - модератор
A каква е колата на която ще се лепи радиатора??
Тани - модератор
leonardo_vd написа:
A каква е колата на която ще се лепи радиатора??

Е ти си карал тази на която е лепен доста километри и може да кажеш отзиви дали тече! А преди за едно ходене до Пловдив губеше поне литър вода! :) :) :)

Забравих да спомена че е лепен преди поне 7-8 години и от тогава не е мръднал!
eurogas - специалист
Не съм привърженик на лепенето, но няколко пъти съм карал приятели да си лепят , на Павлово зад общината Овча Купел има един добър майстор взима 20 лева и дава гаранция.

Понеже съм малко любопитен го разпитах, алуминия го почиства и го лепи със един сив силикон който е за висока температира 800 градуса, моите приятели са доволни . :wink:
masterval - майстор
Извинявай, Тидра, нищо не разбрах от твоя СПАМ.
Че по морето още поддържате връзки със СССР, го знам, но кажи нещо по темата за лепилата (ако може да не са за фаянс :-D ).
Чаро - Акълия
Само не слагайте от тия боклуци -прахчета, пипери и течни лепила.
Запушват течовете, ама и топлообмена на радиаторите се влошава!!! С времето се отлагат по стените на маркучи, тръбички...
Тани, точно след употреба на двата споменати продукта, смених и двата радиотора. Колата загрява, перката включва през минута, а парно нъцки...
Има майстори, лепят- запояват за около 10-15лв.
На повечето места казват, че радиатора не подлежи на ремонт и само нов. В преките зад 7 поликлиника има магьосник, прави чудеса за без пари. Бях подготвил 2300 за нов радиатор на един камион. Споменатия майстор го лепна за 2 часа. Поиска 20лв- отнесе малко повече :-D А два дин обикалях и все ми казваха, че тоя радиатор не може да се залепи.
Тани - модератор
Ти сигурен ли си че ТОЧНО тези два продукта си използвал? Защото ти ще си първия , който изказва негативи за тях. Ако си ползвал някое прахче и не си почистил системата както трябва може. Както писах по-горе и аз имах подобен проблем най-вероятно от алуминиевата пудра която бях слагал преди това и от котления камък , който се отдели във вид на кал от долната част на радиатора . Преди да го почистя долната половина оставаше студена дори когато температурата на водата беше 90 градуса. След половин часово промиване (СЛЕД използване на добавката) с маркуч под налягане от чешмата и форсиране на двигателя най-после започна да излиза чиста вода . Ако само бях източил водата и аз нищо нямаше да направя. Предполагам е станало нещо такова и в твоя случай. Мога да снимам радиатора за да се види че е имало сериозни течове и то не за кратко време и е лепен е с разни силикони , които вече са се пообелили. Леонардо може да потвърди че течове няма . Лично той я е карал няколкостотин километра , а и аз съм го возил и съм я карал в негово присъствие около месец и не съм долял и капка , а и дори не съм проверявал нивото на охладителната течност . Нямам нищо общо с тази фирма и няма за какво да им хваля продуктите и още по малко да лъжа всички потребители на този форум! Това са факти . Не съм го прочел никъде а съм го пробвал лично и работи!
LittLeRoCk - напреднал
leonardo_vd написа:
A каква е колата на която ще се лепи радиатора??
БМВ 520 24V 150к.с
Takezo Sensey - модератор
WURTH , имат няколко вида "течен метал" :wink:
Чаро - Акълия
И аз нямам за цел, да убеждавам никого. Просто споделям опит. ПРодуктите бяха същите. Всеки сам да си прецени. Но аз продължавам да подържам мнението си, че запояването е най-добрия и единствения сигурен метод за такива ремонти.

:)

Тема "Лепене на радиатор." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: