Ако искате да поправите или сте поправили нещо тука е мястото.
Soviet_Soldier - специалист
Задавайте своите въпроси относно ГСМ.
- Избор и информация за моторни масла.
- Избор на греси и информация за техните свойства и предназначение.
- Избор на подходящо гориво.
- Приготвяне на горивни смеси за двутактови двигатели и др.
Soviet_Soldier - специалист
Понеже търсих отделна тема за ГСМ, но не успях да намеря такава, създадох тази, защото ми е необходима следната информация.

Имате ли наблюдения окисляват ли се при смесване литиеви и графитни греси за редуктори NLGI-2/3 MoS2? Като цяло има ли значителен негативен ефект смесването им в редуктор?
Има ли сериозна разлика в топлопроводимите свойства на литиевите и графитни греси?
kr1100 - майстор
пон май 30, 2022 2:25 amSoviet_Soldier написа:
Имате ли наблюдения окисляват ли се при смесване литиеви и графитни греси за редуктори NLGI-2/3 MoS2? Като цяло има ли значителен негативен ефект смесването им в редуктор?
Офф За редуктора на косата 125R от покупката през 2008г използвам молибденова грес на Моликоте / малки тубички - като дебела паста за зъби. Мога утре да видя колко мл или гр е и точно името. Купувал съм от СССР преди 1990г от магазини за авточасти - даваха ги за гресиране на лагери предни колела на Лада и бяха на смешни пари. Отпред са като сонда някъде ф 2,5мм .
Soviet_Soldier - специалист
пон май 30, 2022 6:24 pmkr1100 написа:

Офф За редуктора на косата 125R от покупката през 2008г използвам молибденова грес на Моликоте / малки тубички - като дебела паста за зъби. Мога утре да видя колко мл или гр е и точно името. Купувал съм от СССР преди 1990г от магазини за авточасти - даваха ги за гресиране на лагери предни колела на Лада и бяха на смешни пари. Отпред са като сонда някъде ф 2,5мм .
Питам, щото забелязах следното нещо. С райдерската синя грес редуктора се нагряваше по-малко при работа, а като добавих скъпа щилска и уж по-качествена почна да грее повече. Та се чудя повечето топлина по корпуса на редуктора, заради по-високо триене ли се дължи или в резултат на по-добра топлопроводимост на щилската грес. Пък може като са се смесели двете смазки да не работят ефективно заедно.
krasi92 - майстор
Още малко набутай ама да е японска от най скъпата и си води бележки.
Soviet_Soldier - специалист
вт май 31, 2022 7:55 amkrasi92 написа:
Още малко набутай ама да е японска от най скъпата и си води бележки.
За кво? Нали е по лесно и евтино да съм Ганьо и после да се оплаквам по форумите кви трошливи боклуци продават в днешно време.
Lutchezar - майстор
Грес се сменя само изцяло и то като се обезмасли предварително. Смесването на различни греси може до доведе до получаването на силно активни съединия.
Не си прави такива експерименти, всяка грес си има предназначение.
Последна промяна от Lutchezar на вт май 31, 2022 12:52 pm, променено общо 1 път.
Soviet_Soldier - специалист
вт май 31, 2022 9:12 amLutchezar написа:
Грес се сменя само изцяло и то като се обвзмасли предварително. Смесването на различни грвис може до доведе до получаването на силно активни съединия.
Не си прави такива експерименти, всяка грес си има предназначение.
Абсолютно съгласен съм, но за да се изчисти напълно старата, трябва да се разглобява много, та по тая причина не съм го сторил. Имате ли представа, голяма ли е вероятността, когато се смесят две литиеви греси от различни производители, но с едно предназначение да възникнат проблеми?
Иначе за предназначението съм съгласен и го спазвам. Особено там, където са много високи оборотите, далеч не всяка грес се задържа и върши работа.

Тема "Въпроси относно горива и смазочни материали (ГСМ)" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: