Всичко за озеленяването от домашни цветя до дървета за градината
kr1100 - майстор
Лятото взех алуминиева глава от Валерий. Работи с 2 корди към 3 мм 2 педи дълги. Плоска е и не се навива трева. Като се скъси кордата става да е с 4 бр. по 1 педя. Работя с ф 3 мм
Не ми дреме за суркането в земята и износването на пластмасата както е при пластмасовите кордови глави пр. Т 35 .
емовлаха - специалист
пет окт 21, 2022 8:22 pmkr1100 написа:
Лятото взех алуминиева глава от Валерий. Работи с 2 корди към 3 мм 2 педи дълги. Плоска е и не се навива трева. Като се скъси кордата става да е с 4 бр. по 1 педя. Работя с ф 3 мм
Не ми дреме за суркането в земята и износването на пластмасата както е при пластмасовите кордови глави пр. Т 35 .
За лично ли ползваш моторната си коса ? Има евтини глави за косене 5-6 лв навсякъде се продават, че и по селските магазини за железария, паяци им казват, до 8 нишки корда могат да носят, плоски от 2 части ламарина са събрани ето и пример от Филипините като идея кък да си съхраняваш нарязаните парчета корда на тръбата на косата, човека си изкарва парите с косене
Цветомир Димитров - специалист
Греста казахме че от тази за карета е идеална,нали така?Няма смисъл да купувам маркова специална за редуктори,или пък да дам някой лев отгоре?
Soviet_Soldier - специалист
съб окт 22, 2022 4:21 pmЦветомир Димитров написа:
Греста казахме че от тази за карета е идеална,нали така?Няма смисъл да купувам маркова специална за редуктори,или пък да дам някой лев отгоре?
Правилно е да поставиш същата грес, каквато е стояла от завода, а ако я сменяш с друга да почистиш старата. Иначе и с тая за карета е по-добре отколкото без смазка, но това не е оптимален вариант, особено ако валовете са на втулки. При тоя тип е важно смазката да се задържа добре, иначе излита отстрани по тръбата и не върши работа. При тия с капролонови направляващи не е критично, защото смазката няма къде да ходи, освен да се посвлече надолу.

Една тубичка McCulloch ти е 10-тина лева за 225 грама, има да я ползваш с години. Няма да се охарчиш много, като ползваш правилната грес.
Цветомир Димитров - специалист
съб окт 22, 2022 4:36 pmSoviet_Soldier написа:
съб окт 22, 2022 4:21 pmЦветомир Димитров написа:
Греста казахме че от тази за карета е идеална,нали така?Няма смисъл да купувам маркова специална за редуктори,или пък да дам някой лев отгоре?
Правилно е да поставиш същата грес, каквато е стояла от завода, а ако я сменяш с друга да почистиш старата. Иначе и с тая за карета е по-добре отколкото без смазка, но това не е оптимален вариант, особено ако валовете са на втулки. При тоя тип е важно смазката да се задържа добре, иначе излита отстрани по тръбата и не върши работа. При тия с капролонови направляващи не е критично, защото смазката няма къде да ходи, освен да се посвлече надолу.
Е то аз откъде да знам каква са ползвали в завода,досега на орегон съм ползвал,щом трябва ще поръчам пак от същата...
Soviet_Soldier - специалист
съб окт 22, 2022 4:44 pmЦветомир Димитров написа:
Е то аз откъде да знам каква са ползвали в завода,досега на орегон съм ползвал,щом трябва ще поръчам пак от същата...
Ако е китайска косата няма откъде да знаеш, но ти ползваш марков инструмент, а там е ясно, че слагат тяхната си грес, която и продават.
Цветомир Димитров - специалист
съб окт 22, 2022 4:46 pmSoviet_Soldier написа:
съб окт 22, 2022 4:44 pmЦветомир Димитров написа:
Е то аз откъде да знам каква са ползвали в завода,досега на орегон съм ползвал,щом трябва ще поръчам пак от същата...
Ако е китайска косата няма откъде да знаеш, но ти ползваш марков инструмент, а там е ясно, че слагат тяхната си грес, която и продават.
Имаш право.Aбе да има там нещо да смазва да не трие на сухо,едва ли е кой знае колко важно...То ще си покаже.
borchoyor - специалист
Па я си ръгам от старата грес, съвеЦко-българска и ядове нема.... Дейба и смазките, дейба и графену....
dragozow - майстор
съб окт 22, 2022 4:21 pmЦветомир Димитров написа:
Греста казахме че от тази за карета е идеална,нали така?Няма смисъл да купувам маркова специална за редуктори,или пък да дам някой лев отгоре?
Тя греста е 10 - 15 лв, не е кой знае какво. Тази на McCulloch е 10 лв и е 225 грама, аз имам една такава от години, то малко се сипва.
емовлаха - специалист
нед окт 23, 2022 7:51 amdragozow написа:
съб окт 22, 2022 4:21 pmЦветомир Димитров написа:
Греста казахме че от тази за карета е идеална,нали така?Няма смисъл да купувам маркова специална за редуктори,или пък да дам някой лев отгоре?
Тя греста е 10 - 15 лв, не е кой знае какво. Тази на McCulloch е 10 лв и е 225 грама, аз имам една такава от години, то малко се сипва.
На 1л. двутактово масло е смазването на редуктора при мен :) около 20гр е да обновя доколкото може греста не да дозапълня. това са 11л масло = тубичка грес :shock: Разхода на грес е минимален смазах на приятел напълно сух редуктор около 12куб на спринцовката показа, иначе на винта имаше следа от синя грес, вал шлици всичко сухо само черни следи от втулките дето лагерува вала, не е знаел за гресирането та раздрънкала е оста - лагери, от 6 години я има косата

Тема "Моторна коса тример каква ?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: