Аз два пъти прегрях зверски колата си. Единия път беше нагоре по Витиня. Колата просто загуби мощност постепенно. Като погледнах таблото уреда за температура на охладителната течност беше на макс. Изгасих и я изчаках около час да поизтине. Налях каквото имах в колата и продължих. Явно е губела течност и изведнъж прегря. Оказа се, че количеството впръскан дизел зависи от много неща, но и от температурата на мотора. Над 100 градуса рязко намалява. Това е нещото, което спаси колата.
После я закарах и се оказа, че главата е леко крива, но това е защото веднъж налях студена минерална вода на прегрял мотор.
Та искам да ти кажа, че е малко вероятно да е заминал мотора, но не невъзможно.
Освен всичко това веднъж пръснах картера и съм карал около минута без масло. Колата в момента е на 303 000км и работи като часовник.
Закарай я с репатрак или с дърпане на сервиз.
После я закарах и се оказа, че главата е леко крива, но това е защото веднъж налях студена минерална вода на прегрял мотор.
Та искам да ти кажа, че е малко вероятно да е заминал мотора, но не невъзможно.
Освен всичко това веднъж пръснах картера и съм карал около минута без масло. Колата в момента е на 303 000км и работи като часовник.
Закарай я с репатрак или с дърпане на сервиз.