Нека намерим най-тънките цени.
kozl - майстор
Аз за днес купих перфоратор на 12V без батерия към 70 пари.
Имах такъв от преди, но и той се повреди нещо. Вади откат в ръката без да пробива, а на пробиване повече трака отколкото пробива.
За сега се отказвам от прехода, ще чакам Парксайдски перфоратор на 20V.
Indianec 2 - специалист
Прикачен файл:
20231019_182545_182829.jpg
Взех лули само.
Изглеждат читави, скоро ще ги напъна.
MamaMy написа:
В твоя случай търси камък с твоя размер, но ако нямаш гайковерт гредата е голяма. На предната ми кола ходих при гумар и ги развих с въздух, но на сегашната няма достъп. Ако няма как да блокираш стеблото, прежалваш като мен амортисьора. Може да увиеш с картон стеблото и да пробваш да държиш контра с водопроводен ключ.
На мястото на вътрешния шестограм(контрата) набих качествен бит и пробвах да развия гайката и стана, дали ще превърти ще видим...
Каза, че си играл този филм, какви скоби за пружини ползва?
MamaMy - майстор
Купих тези скоби от Емаг След като свалих единия макферсон установих, че имат голям + но и един много сериозен недостатък. Плюса е, че врътката е куха и е точно 1/2 квадрат като на гидория. Директно ползваш тресчотката. Недостатъка е, че като закачиш пружината и започнеш да навиваш резбите на скобите щръкват в посока тампона и усложняват дари практически блокират монтажа на макферсона със свита пружина. Този недостатък го преправих супер лесно. Пренаредих скобата като я развих и изсипах всички елементи. После първо нанизах и навих частта с резбата, а после нанизах свободно пързалящата се. Накрая набих на върха на резбата по една дебелостенна шайба и я заварих с електрожена. По този начин като закачиш скобата, горния към тампона елемент се върти свободно, а долния към шарнира елемент се качва нагоре. Резбата стърчи надолу към земята и не пречи защото не опира в нищо.
пишман_майстор - майстор
Тези скоби за пружини и на място да се сменя тампон- зор и трудно е. Най-добре целия макферсон вън и спокойно да се сменя опората му.
И ако е прецакана контрата на стеблото, се хваща пръта с тръбен или подобен ключ в близост до тампона , за целта се плъзва буфера с прашника надолу ) . До там никога не свива хода му и дори и наранено покритие в нея зона, най-много да ръждяса там с времето .
MamaMy - майстор
При нормалната ситуация е така. При мен нямаше начин. За да извадя целия макферън отрязах чашата отгоре. Исках да спася амортесьора, но се оказа невъзможно. Преди мен бяха превъртели шестограма в стеблото. Мислех, че тампона ще задържи пружината, но се оказа кошмар. Тампон почти не беше останал. Карано е със скапан лагер толкова дълго, че блокиралия лагер е изял опората на пружината и е изпаднал. Реално всичко се е държало на чашата а опората на пружината е лягала директно на бомбето. Като отрязах чашата при опит да вдигна колата гайка минаваше свободно през опората на пружината. Всичко се разпадаше и без скоби шанса да разглобя без да се контузя клонеше към 0. След като свих пружината така или иначе пак се наложи да отрежа амортисьора защото от долу на шарнира всичко беше се заварило от ръжда. Както и да е. Всичко е свършено, а след елементарната преработка скобите са абсолютно пълноценни.
Indianec 2 - специалист
То на място въобще не мислех да сменям, така и така имам за смяна дясна главина, шарнири и биалетки, тампоните на носача може би, така и така ще се разглобява...на старата кола сменях горе изброените неща без тампонитена макферсоните и имам представа как трябва да стане горе долу.
А и скоба за шарнири ще трябва, че блъсках с чука като луд.
Разводнихме темата май..
kr1100 - майстор
пет окт 20, 2023 9:30 amMamaMy написа:
При нормалната ситуация е така. При мен нямаше начин. За да извадя целия макферън отрязах чашата отгоре. Исках да спася амортесьора, но се оказа невъзможно. Преди мен бяха превъртели шестограма в стеблото. Мислех, че тампона ще задържи пружината, но се оказа кошмар. Тампон почти не беше останал. Карано е със скапан лагер толкова дълго, че блокиралия лагер е изял опората на пружината и е изпаднал. Реално всичко се е държало на чашата а опората на пружината е лягала директно на бомбето. Като отрязах чашата при опит да вдигна колата гайка минаваше свободно през опората на пружината. Всичко се разпадаше и без скоби шанса да разглобя без да се контузя клонеше към 0. След като свих пружината така или иначе пак се наложи да отрежа амортисьора защото от долу на шарнира всичко беше се заварило от ръжда. Както и да е. Всичко е свършено, а след елементарната преработка скобите са абсолютно пълноценни.
Защо сменяш тампони и с какви ? Ако за Коледа или Великден оправят улицата и аз ще сменям тампони, че са мекици, нои не бързам. Тампони се сменят без баене долу . Ама с какви :? :? , че за нула време са мекии. Приготеил съм си 10мм гумичка от транспортна лента за доуплътняване.
Ебал съм ти избори , кметове и всякакви общински помияри. И пари да ми дават няма да гласувам.7 ми месец мъчения. Вчера влязох в нов трап напреки прекопан за кабел ли за вода ли не знам .Бвано излязох с окаляни гуми - ниска кола никакъв шанс за преминаване.
Indianec 2 - специалист
Полиуретанови за носачите има, ама за горе дали има не знам, даже дали въобще са приложими за тази цел.
MamaMy - майстор
пет окт 20, 2023 7:13 pmkr1100 написа:
пет окт 20, 2023 9:30 amMamaMy написа:
При нормалната ситуация е така. При мен нямаше начин. За да извадя целия макферън отрязах чашата отгоре. Исках да спася амортесьора, но се оказа невъзможно. Преди мен бяха превъртели шестограма в стеблото. Мислех, че тампона ще задържи пружината, но се оказа кошмар. Тампон почти не беше останал. Карано е със скапан лагер толкова дълго, че блокиралия лагер е изял опората на пружината и е изпаднал. Реално всичко се е държало на чашата а опората на пружината е лягала директно на бомбето. Като отрязах чашата при опит да вдигна колата гайка минаваше свободно през опората на пружината. Всичко се разпадаше и без скоби шанса да разглобя без да се контузя клонеше към 0. След като свих пружината така или иначе пак се наложи да отрежа амортисьора защото от долу на шарнира всичко беше се заварило от ръжда. Както и да е. Всичко е свършено, а след елементарната преработка скобите са абсолютно пълноценни.
Защо сменяш тампони и с какви ? Ако за Коледа или Великден оправят улицата и аз ще сменям тампони, че са мекици, нои не бързам. Тампони се сменят без баене долу . Ама с какви :? :? , че за нула време са мекии. Приготеил съм си 10мм гумичка от транспортна лента за доуплътняване.
Ебал съм ти избори , кметове и всякакви общински помияри. И пари да ми дават няма да гласувам.7 ми месец мъчения. Вчера влязох в нов трап напреки прекопан за кабел ли за вода ли не знам .Бвано излязох с окаляни гуми - ниска кола никакъв шанс за преминаване.
Преработих окачването и сложих тампони за лада Нива (същите са за опел Омега и Сенатор). Явно има Ниви и с макферсън. Мислех, че са само с два носача. Опорния лагер е тройно по-голям като диаметър от оригиналния. Принудих се защото за първия тампон ако взема оригинален, няма как да сложа лагера. Той просто ще изпадне през огромната дупка зейнала в опората на пружината. От Омегата имах нови тампони. Играх си да ги демонтирам един уикенд, но изобщо не съжалявам. Оказа се, че там пък големия лагер няма къде да легне върху оригиналната опора. За целта заварих опеловата опора върху оригиналната, а излишното изрязах с ъглошлайфа. Окачването на Омегата ми хареса доста повече как е направено. Ако имаше начин щях да взема и пружината и амортисьора, но не идваха на никъде. Накрая взех и опеловите чаши отгоре и само леко ги задълбочих с чука. Всичко си пасна перфектно.

ПП Ако не, че ги имах частите без пари и съвсем нови, а за оригиналните трябваше да изсипя доста кинти, не бих се хванал с преправянето. Вярно, сега стана много по-здраво от оригинала, но ми костваше няколко дни разправия и доста мъка.
Последна промяна от MamaMy на пет окт 20, 2023 9:55 pm, променено общо 1 път.
n_a - МАЙСТОРИЩЕ
Answers: 1
пет окт 20, 2023 9:12 pmMamaMy написа:
пет окт 20, 2023 7:13 pmkr1100 написа:
пет окт 20, 2023 9:30 amMamaMy написа:
При нормалната ситуация е така. При мен нямаше начин. За да извадя целия макферън отрязах чашата отгоре. Исках да спася амортесьора, но се оказа невъзможно. Преди мен бяха превъртели шестограма в стеблото. Мислех, че тампона ще задържи пружината, но се оказа кошмар. Тампон почти не беше останал. Карано е със скапан лагер толкова дълго, че блокиралия лагер е изял опората на пружината и е изпаднал. Реално всичко се е държало на чашата а опората на пружината е лягала директно на бомбето. Като отрязах чашата при опит да вдигна колата гайка минаваше свободно през опората на пружината. Всичко се разпадаше и без скоби шанса да разглобя без да се контузя клонеше към 0. След като свих пружината така или иначе пак се наложи да отрежа амортисьора защото от долу на шарнира всичко беше се заварило от ръжда. Както и да е. Всичко е свършено, а след елементарната преработка скобите са абсолютно пълноценни.
Защо сменяш тампони и с какви ? Ако за Коледа или Великден оправят улицата и аз ще сменям тампони, че са мекици, нои не бързам. Тампони се сменят без баене долу . Ама с какви :? :? , че за нула време са мекии. Приготеил съм си 10мм гумичка от транспортна лента за доуплътняване.
Ебал съм ти избори , кметове и всякакви общински помияри. И пари да ми дават няма да гласувам.7 ми месец мъчения. Вчера влязох в нов трап напреки прекопан за кабел ли за вода ли не знам .Бвано излязох с окаляни гуми - ниска кола никакъв шанс за преминаване.
Преработих окачването и сложих тампони за лада Нива (същите са за опел Омега и Сенатор). Явно има Ниви и с макферсън. Мислех, че са само с два носача. Опорния лагер е тройно по-голям като диаметър от оригиналния. Принудих се защото за първия тампон ако взема оригинален, няма как да сложа лагера. Той просто ще изпадне през огромната дупка зейнала в опората на пружината. От Омегата имах нови тампони. Играх си да ги демонтирам един уикенд, но изобщо не съжалявам. Оказа се, че там пък големия лагер няма къде да легне върху оригиналната опора. За целта заварих опеловата опора върху оригиналната, а излишното изрязах с ъглошлайфа. Окачването на Омегата ми хареса доста повече как е направено. Ако имаше начин щях да взема и пружината и амортисьора, но не идваха на никъде. Накрая взех и опеловите чаши отгоре и само леко ги задълбочих с чука. Всичко си пасна перфектно.
Бах!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Цялото аристократично Русье е тотално окопано от повече от година. Нищо здраво не остана по никоя кола. Мисля си, добре, че съм с Opel, че въпреки всичкo ме транспортира. Все пак, се налага да го пооправя и не знам откъде да започна. Нямам сили и време за всичко наведнъж ;-( Няма и смисъл

Тема "Промоция в Lidl на инструменти, уреди и техника - 7" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: