До преди няколко дни все още го ползвах и почнаха проблеми.
Аз съм WIN7 и вероятно е очаквано да имам проблеми с хрома, след като отдавна ми излизат надписи, че за тази ОС браузара не се поддържа вече.
Не може да работи с ABV поща и доста други. Престана гугъл чата. В общи линии с някои страници работи с други не.
На екрана се извежда:
А дали мога да актуализирам хрома при WIN7
За сега ползвам друг браузър и при него няма такива "Ужаси".
Аз съм WIN7 и вероятно е очаквано да имам проблеми с хрома, след като отдавна ми излизат надписи, че за тази ОС браузара не се поддържа вече.
Не може да работи с ABV поща и доста други. Престана гугъл чата. В общи линии с някои страници работи с други не.
На екрана се извежда:
Ужас!
Възникна проблем при показването на тази уеб страница.
Код на грешката: STATUS_ACCESS_VIOLATION
Научете повече Повторно зареждане
Отстраняване на проблеми, причиняващи сривове на страници със съобщение за грешка „Ужас!“, и на други грешки при зареждането на странициОт менюто на "Научете повече" стигнах до стъпка 4.
Виждате съобщението за грешка „Ужас!“ вместо желаната уеб страница, защото Chrome среща проблеми със зареждането й.
Ако получите грешка, свързана със зареждането на страницата: за да отстраните проблема, изпълнете стъпките по-долу. Можете да започнете с презареждане на страницата.
Компютър AndroidiPhone и iPad
Презареждане на страницата
Обикновено можете да презаредите страницата, за да отстраните грешката.
Кликнете върху бутона за презареждане Презареждане горе вляво.
Ако това не помогне...
Стъпка 1: Проверете връзката си с интернет
Уверете се, че компютърът ви е свързан с Wi-Fi или кабелна мрежа.
Презаредете раздела, в който възниква грешката.
Стъпка 2: Изчистете кеша
В Chrome може да се съхранява информация, която възпрепятства зареждането на страницата.
Отваряне на страницата в прозорец в режим „инкогнито“
Отворете Chrome на компютъра си.
Горе вдясно кликнете върху „Още“ Още и след това Нов прозорец в режим „инкогнито“.
Опитайте да отворите страницата в прозореца в режим „инкогнито“. Ако успеете, изчистете кеша и „бисквитките“ си.
Изчистване на кеша и „бисквитките“
Горе вдясно кликнете върху „Още“ Още и след това Още инструменти и след това Изчистване на данните за сърфирането.
До „Период от време“ изберете За цялото време.
Изберете Кеширани изображения и файлове и „Бисквитки“ и други данни за сайтове. Премахнете отметките за другите типове данни.
Кликнете върху Изчиств. на данните.
Презаредете раздела, в който възниква грешката.
Стъпка 3: Затворете другите раздели, разширения и приложения
Устройството ви може да няма достатъчно памет, за да зареди сайта, докато заедно с това изпълнява приложенията, разширенията и програмите ви.
Освобождаване на памет:
Затворете всички раздели освен този, в който се показва съобщението за грешка.
Затворете приложенията и програмите, които се изпълняват, и поставете на пауза всички изтегляния на приложения или файлове.
Деинсталирайте ненужните разширения от Chrome. Горе вдясно кликнете върху „Още“ Още и след това Още инструменти и след това Разширения. Кликнете върху Премахване до разширенията, които не използвате.
Презаредете раздела, в който възниква грешката.
Все още има проблем?
Стъпка 4: Рестартирайте компютъра си
Стъпка 5: Актуализирайте Chrome
Стъпка 6: Проверете за нежелан софтуер
Кодове на грешка и проблеми при зареждането на страници
А дали мога да актуализирам хрома при WIN7
За сега ползвам друг браузър и при него няма такива "Ужаси".