нед яну 28, 2024 2:33 pmvlax написа:Никога не се знае какво могат да ти налеят в битовката на градския транспорт...!
Какво пи,бре?
Да не си пил нафта?
- 1
- 2
Всички имаме коли, нали ?
ESPACE
- майстор
16 мнения в "Уаз/Газ-ки в модерният свят - отделена тема"
MamaMy
- майстор
- Мнения: 5802
Истината за производството на автомобили е, че то е районирано и който не я знае я научава по трудния начин.
Нашите умиротворители от първата мисия на България го разбраха по трудния начин. Наш отговорен кадър от МО решил, че имаме достатъчно нова техника в резерва и не направили специална поръчка. Пратили Зил 131, Буханки и открити Джипки. Глупавите западняци сите с бронирани Хамъри. В крайна сметка нашите по спешност се сдобили с няколко Хамъра още първата седмица след като пясъците погълнали Зиловете. Причината е, че Зиловете масово прегрявали и хвърляли колесни лагери и главини. При проверка при нашето "Нефт и газ" които ползват същите камиони за всичко се оказва, че май само рамата и кабината са същите. Всички главини, лагери и подвижни съединения били със специални маншони. Радиатора за водата двоен. Отделно охлаждащи радиатори с вентилатори за всички останали течности в камиона. Дори въздуха от компресора се охлаждал през радиатор. Така и не стана ясно кой е този отговорен кадър в министерството който е сътворил тези недомислици (тъпотии) при все, че всеки автомонтьор знае, че автомобилите и охладителната техника биват поне континентално районирани и разликите съвсем не са малки.
Нашите умиротворители от първата мисия на България го разбраха по трудния начин. Наш отговорен кадър от МО решил, че имаме достатъчно нова техника в резерва и не направили специална поръчка. Пратили Зил 131, Буханки и открити Джипки. Глупавите западняци сите с бронирани Хамъри. В крайна сметка нашите по спешност се сдобили с няколко Хамъра още първата седмица след като пясъците погълнали Зиловете. Причината е, че Зиловете масово прегрявали и хвърляли колесни лагери и главини. При проверка при нашето "Нефт и газ" които ползват същите камиони за всичко се оказва, че май само рамата и кабината са същите. Всички главини, лагери и подвижни съединения били със специални маншони. Радиатора за водата двоен. Отделно охлаждащи радиатори с вентилатори за всички останали течности в камиона. Дори въздуха от компресора се охлаждал през радиатор. Така и не стана ясно кой е този отговорен кадър в министерството който е сътворил тези недомислици (тъпотии) при все, че всеки автомонтьор знае, че автомобилите и охладителната техника биват поне континентално районирани и разликите съвсем не са малки.
Avas_co
- майстор
- Мнения: 1634
нед яну 28, 2024 7:08 pmMamaMy написа: Истината за производството на автомобили е, че то е районирано и който не я знае я научава по трудния начин.За Ирак има и едни интересни истории, как тръгнали без боеприпаси/патрони. И как им се смели, че ходят под строй на обед.
Нашите умиротворители от първата мисия на България го разбраха по трудния начин. Наш отговорен кадър от МО решил, че имаме достатъчно нова техника в резерва и не направили специална поръчка. Пратили Зил 131, Буханки и открити Джипки. Глупавите западняци сите с бронирани Хамъри. В крайна сметка нашите по спешност се сдобили с няколко Хамъра още първата седмица след като пясъците погълнали Зиловете. Причината е, че Зиловете масово прегрявали и хвърляли колесни лагери и главини. При проверка при нашето "Нефт и газ" които ползват същите камиони за всичко се оказва, че май само рамата и кабината са същите. Всички главини, лагери и подвижни съединения били със специални маншони. Радиатора за водата двоен. Отделно охлаждащи радиатори с вентилатори за всички останали течности в камиона. Дори въздуха от компресора се охлаждал през радиатор. Така и не стана ясно кой е този отговорен кадър в министерството който е сътворил тези недомислици (тъпотии) при все, че всеки автомонтьор знае, че автомобилите и охладителната техника биват поне континентално районирани и разликите съвсем не са малки.
За които му е интересно, има писания от първа ръка в офроуда.
hidrazin
- майстор
- Мнения: 22000
ОФФТОП - извинение за което но е свързано с темата.
Проблемите не са в техниката а в зле подготвената техника - от вече започналата демоктаризация на заводи "Бета" в Червен бряг и най-вече "Цар Калоян" в Разград, като разбира се не забравяме и ТЕРЕМ – ХОЛДИНГ ЕАД ...
В Афганистан проблеми с техниката няма а Афганистан и Ирак са на една и съща географска ширина.
Просто вече тече якото разграбване на заводите и кой му е до подготовка на техника за някаква си мисия?
Но ИЗПАДНАХ в ШОК. Оказа се че армията ни за последните 10-15 години е добре модернизирана, боеспособна и имаме голямо количество съвременно оръжие.
Направих лека справка по официални "документи":
Най-многобройното, мощно и съвременно оръжие на Българската Армия в момента са 900 броя джипки Мерцедес G-klass Mercedes-Benz G 270 CDI ...
Е, имаме и цели 80 танка, 100 БМП, 150 БТР, 150 МТЛБ, 190 броя оръдия 152мм и цели 500 броя гаубици с малък калибър 122мм
Но джипките са най-много, най-мощни и по, по-най...
Който разбрал - разбрал. Бог да прости БА.
нед яну 28, 2024 7:08 pmMamaMy написа: Нашите умиротворители от първата мисия на България го разбраха по трудния начин. Наш отговорен кадър от МО решил, че имаме достатъчно нова техника в резерва ...Споко, вече имаше мисии в Камбоджа 92-93-та, Босна Херцеговина и Косово, Афганистан още от 2002-ра (преди Ирак чак на следващата година).
Проблемите не са в техниката а в зле подготвената техника - от вече започналата демоктаризация на заводи "Бета" в Червен бряг и най-вече "Цар Калоян" в Разград, като разбира се не забравяме и ТЕРЕМ – ХОЛДИНГ ЕАД ...
В Афганистан проблеми с техниката няма а Афганистан и Ирак са на една и съща географска ширина.
Просто вече тече якото разграбване на заводите и кой му е до подготовка на техника за някаква си мисия?
Но ИЗПАДНАХ в ШОК. Оказа се че армията ни за последните 10-15 години е добре модернизирана, боеспособна и имаме голямо количество съвременно оръжие.
Направих лека справка по официални "документи":
Най-многобройното, мощно и съвременно оръжие на Българската Армия в момента са 900 броя джипки Мерцедес G-klass Mercedes-Benz G 270 CDI ...
Е, имаме и цели 80 танка, 100 БМП, 150 БТР, 150 МТЛБ, 190 броя оръдия 152мм и цели 500 броя гаубици с малък калибър 122мм
Но джипките са най-много, най-мощни и по, по-най...
Който разбрал - разбрал. Бог да прости БА.
- 1
- 2
Тема "Уаз/Газ-ки в модерният свят - отделена тема" | Включи се в дискусията:
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook:
Имаш нужда от подходящ професионалист за дома?
- Преустройство, ремонт и реновиране
- ↳ Вашите ремонти
- ↳ Кухня
- ↳ Баня
- ↳ Дневна
- ↳ Спалня
- ↳ Детска
- ↳ Градина
- ↳ Коридор
- ↳ Тераса и балкон
- Направи сам
- ↳ Направи сам
- ↳ Ремонтирай сам
- ↳ Къде е по-евтино?
- ↳ Дърводелство
- ↳ Ел. инструменти
- ↳ Металообработване
- ↳ Конкурс "Направи сам 2012"
- Строителство
- ↳ Всичко за вилата
- ↳ Къщи
- ↳ Саниране
- ↳ Хидроизолация
- ↳ Пасивни и нискоенергийни сгради
- Сухо строителство
- ↳ Окачени тавани
- ↳ Преградни стени и предстенни обшивки
- ↳ Сухи и повдигнати подове
- ↳ Декоративни елементи - колони, трегери, сводове и др.
- ↳ Всичко за гипскартона и гипсфазера
- Въпроси и Отговори
- ↳ Полезни съвети
- ↳ Автомобили
- ↳ Партньори
- ↳ Боядисване и Декориране
- ↳ Вентилация, климатици и термопомпи
- ↳ Водоснабдяване и канализация.
- ↳ Всичко за ремонта
- ↳ Електротехника
- ↳ Отопление
- ↳ Газификация
- ↳ Електроника и Схеми
- ↳ Газобетон
- ↳ От всичко по малко
- ↳ Компютри и периферия
- ↳ Уеб дизайн, PHP, MySQL, JavaScript, HTML..
- ↳ Мобилни устройства, GSM-и
- ↳ Нека се запознаем
- ↳ Recycle Bin
- Статии
- ↳ Практични решения
- ↳ Качване на снимки
- ↳ Какви статии искате?
- ↳ Готварство, туршии и зимнина
- ↳ Отмора и шеги
- ↳ От нищо нещо
- ↳ Не е за вярване
- ↳ Литература
- ↳ Връзки към Интересни сайтове
- Магазин
- ↳ Препоръки и Мнения за он-лайн магазина
- ↳ Крадeни инструменти !!!