• 1
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
Всичко за озеленяването от домашни цветя до дървета за градината
Indianec 2 - специалист
Ако имаш старите бутало и цилиндър не може ли да се въстанови покритието на цилиндъра, а бутало да се намери по един или друг начин?
Карбуратора е лесен, преправял съм китайски няколко пъти, само импулса от картера трябва да се види кое как.
Soviet_Soldier - специалист
Явно последното ми мнение не се е публикувало по някаква причина.

Индианец, твоята "Дружба" не беше ли от 58 кубиковите? Принципно ако искате да си купите най-големия боклук, то това трябва да е от ФБ група за по 100-тина лева, менте с лепенки, Дружба, Хонда, Хуск, Щил и подобни. Такива търговци поръчват най-големия и евтин боклук от Китай, щото след това не се налага да дават гаранция за него, или я дават само на думи.
Отделно тая конструкция на Zenoah е проектирана да държи до 50 кубика, а като на същия вал се сложи китайски "модифициран" цилиндър 58 или 62, повече от логично да изкриви (често даже ги късат по резбата на съединителя) непредназначения за такова натоварване вал, дори и да е произведен качествено.

Да си играете със стари боклуци е по-скоро хоби за удоволствие, отколкото практично решение. Особено със стари Dolmar, McCulloch и подобни за които ,едно че са скъпи частите, друго че може у нас да ги няма. Да се покитайчват е също съмнително занятие, не се знае колко ще издържи.

Лятото бяха пуснали в Практикера McCulloch CS-35 за 230лв, пък и по-големите не са скъпи CS-42s може да се намери и под 350. За горе-долу същите пари може да се вземе и Oleo-Mac GSH-400, и да не си губите времето и нервите по ремонти със съмнителен успех.
пишман_майстор - майстор
В миналото се занимавах много с ремонти по ДВГ , мотоциклети ( особено тях ) и градинска техника.
Сега с много малки изключения вече само на мои машини, мотори и т.н. .
Та още когато за първи път ми донесоха китайки за ремонт, хванах се на една две ( приятели , съседи, не мога да им откажа нали.... ) И приключих с тях.
Лошото е, че "марковите" в ниския им клас са почти същите вече...
Долмар118 е антика вече, части -трудна работа, откъм защита може да се нарежеш . От старите на долмар 115 ( или еквивалентните с минимални разлики 109,110, ПС43/52 има ги и под макита ) е добра машина среден клас.
емовлаха - специалист
пет мар 22, 2024 2:15 amMamaMy написа:
Имам въпрос към специалистите. Трета китайска резачка разглобявам и установявам единствено крив колянов вал. Толкова ли са кашкавалени и имат ли по-сериозен заместител? Вала еднакъв ли е за всички ментета?
MamaMy - майстор
Емо, при мен са криви не биелите, а коляновия вал. Противотежестите са направили опит да се съберат в противоположната на шийката на биелата посока. От тук се получава заклинване на вала и отдалечаване на магнита от плочката, а от там и липса на искра.
емовлаха - специалист
пон мар 25, 2024 9:17 pmMamaMy написа:
Емо, при мен са криви не биелите
Понеже разглобяваш сметнах, че ще ти е интересно!

Това също може да е интересно на някой
Soviet_Soldier - специалист
вт мар 26, 2024 8:59 amемовлаха написа:

Това също може да е интересно на някой
Кое му е интересното? Пелен палячо, рекламиращ маслото на Ехо, тотално неразбиращ как работи 2т двигателя. Резачката се мъчи и не развива достатъчно обороти, защото очевадно е настроена заводски на богата смес, ръчка да я обедни, а пише на екрана "give it more fuel" :lol: Умникът си мисли, че завивайки винт H ѝ дава повече гориво! :lol: Силно заблуждава хората с глупостите които прави и говори.
Виж в началото кви простотии дрънка, щилсокото масло Ultra било пълен боклук, което зацапвало с нагар двигателя и ставало за употреба само като масло за вериги. Накрая даже толкова било лошо маслото, че надрало двигателя. :lol: Най-добре да смени дилъра!
Вече над 5 години ползвам щилската синтетика на китайските машинки 50:1, двигателите са като нови, нито нагар, нито драскотини. Показвал съм снимки и тук. Маслото HP Ultra си е отлично! Смазва добре, не цапа двигателя с нагар, не дими и не смърди, не образува утайки правещи проблеми с паленето при дълъг престой, като цяло едно от най-добрите 2т масла, кото може да намери за тая техника.
MamaMy - майстор
Ми той пича си го казва. Това масло е възможно най-големия боклук на пазара, но китайския трион е същото лайно. За един резервоар надра цилиндъра така както моя Долмар за 15 години. Всъщност не съм сигурен дали не е сменян през годините. Аз я имам 5-та ръка сигурно. Клипа може и да е антиреклама, не знам. Аз такова масло не ползвам.
пишман_майстор - майстор
Трудно се надира цилиндър от маслото, принципно чуждо тяло трябва да влезе , да не са следи от буталото ( провлачен "алумин" ) ? Ако е така, те се чистят лесно ( за остатъците по стените на цилиндъра ) грубо казано с фина шкурка и масло. .
Вече ако е надран наистина цилиндъра, там оправията е нов/друг.
MamaMy - майстор
Когато е мек алуминий и парчета нагар са достатъчни. Това бутало на клипа изглежда точно така:
Прикачен файл:
Клипборд01.jpg
Интересното е, че на резачките при мен буталата изглеждат наред. Не знам колко са работили. Едната ми е подарък от колега във форума. Една съм купил от ОЛХ и една е на съсед. Тази на съседа е най-зле, но другите две изглеждат като нови.
  • 1
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36

Тема "Резачка за дърва" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: