Това моторче се е представило достойно до тук.
Кои от старите турбомотори могат да се похвалят със значително по голям ресурс?
105кс бяха обявените на R9 1.4 Turbo с мотор C1J760. Бензинче, карбураторче, транзисторно запалване, интерКолев. Над 40 години вече, като не се е хвалил с по голям от на юниончето. Напълно нормално. Нормално, но сега, след 21.00 да го метна, ще го разглобя и сглобя без челник, за разлика от който и да е Майстор на TFSI/TSI.
При някои, моторът си изразходва ресурса при относително добра чистота, добра поддръжка и каране както си трябва.
Същите километри могат да се изминат и на палиативни грижи. Мъка.
Кои от старите турбомотори могат да се похвалят със значително по голям ресурс?
105кс бяха обявените на R9 1.4 Turbo с мотор C1J760. Бензинче, карбураторче, транзисторно запалване, интерКолев. Над 40 години вече, като не се е хвалил с по голям от на юниончето. Напълно нормално. Нормално, но сега, след 21.00 да го метна, ще го разглобя и сглобя без челник, за разлика от който и да е Майстор на TFSI/TSI.
При някои, моторът си изразходва ресурса при относително добра чистота, добра поддръжка и каране както си трябва.
Същите километри могат да се изминат и на палиативни грижи. Мъка.