• 1
  • 2
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
silent - майстор
Купуван е от Зора изкара две години и половина и се скапа. Звъня на телефоните в гар. карта никой не вдига. Звъня на нац. телефон на Зора, Ники Кънчев сладко ме успива да натисна "3" за да се свържа с Централна сервизна база но явно и там изненадващо всички са умрели или на курорт на бахамите и никой не вдига телефон. Някой скоро ако се е борил тези капути да сподели някой работещ лайфхак.
n_a - МАЙСТОРИЩЕ
Answers: 1
На нас, провинциалистите, ни е лесно... Отиваме в магазина, от който сме купили скапаната техника и бавно, във фалцет набираме...
MamaMy - майстор
чет окт 03, 2024 9:09 pmn_a написа:
Отиваме в магазина, от който сме купили скапаната техника и ...
Според ЗЗП това е правилия начин. :wink:
chapara - майстор
Псолютно, кви тел., кви 5лв.
Взимаш бейзболна бухалка за бастун и при тях.
silent - майстор
Може да се смеете ма не съм изпадал в такава ситуация. Да ходя с хладилника или с гаранционна карта.
Силенцио, моля ти се.......!!!
https://zora.bg/page/servizna-mreza
Не приемай толкова болезнено тези неща! Съвсем нормално е да се случват.
То човек пада и си отива, та....

Натам е КЗП, евентуално адвокати, дела......
Или просто приемаш, че цената която си платил е достатъчна за времето, през което си го експлоатирал.
silent - майстор
Написах вече никой не вдига телефоните точно тези които си написал. Исках да питам дали идват на място или трябва да им го занеса. Нищо повече ...ако ремонтират гаранционно ок, ако ли не ще си купя нов.....ноооо едва ли ще е от Зора.
Само не ги оставяй така!
Рекламирах това лято стока от онлайн търговец.
"Спестих" си 15-20 лв. Имаше я по веригите.
Звъня, обяснявам.....няма проблем. Изпълнявам инструкциите и .....седмица никаква реакция, а Еконт ми връщат, че пратката не е получена. Отлага получаването за няколко дни, няколко пъти.
Пиша където трябва. Два дни по късно рекламацията ми бе уважена.
Направил съм си "оценка" на риска. Стока на стойност 80-100лв.

Хладилник пазарих в началото на септември. Всъщност, брат ми го пазари.
Кроун, или както там се пише правилно, от Зората, хахааааа!!!
Само там отговаряха на основният му критерий. Познай!
iliya_i - майстор
пет окт 04, 2024 8:32 pmsilent написа:
Написах вече никой не вдига телефоните точно тези които си написал. Исках да питам дали идват на място или трябва да им го занеса. Нищо повече ...ако ремонтират гаранционно ок, ако ли не ще си купя нов.....ноооо едва ли ще е от Зора.
Сега пиша бавно, щото май не можеш да четеш бързо....

ИДИ ... (на крака) ... ДО НАЙ-БЛИЗКИЯ ....МАГАЗИН НА ЗОРА, ... ДА ТИ ЗАВЕДАТ РЕКЛАМАЦИЯТА.
Другото вече е тяхна работа.
hidrazin - майстор
Прикачен файл:
Зора ли беше или Изгрев.jpg
Зора ли беше или Изгрев.jpg (62.38 KиБ) Видяна 938 пъти

:partyman:
  • 1
  • 2

Тема "Сервиз на гаранционен хладилник Кроун" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: