• 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 31
Всички имаме коли, нали ?
Леко извън темата, типично в мой стил:
https://novini.bg/sviat/azia/884668

鈴木さん、ありがとう!安らかに眠る!

Имам честта да карам два автомобила на компанията.
Ал_ - специалист
Моторчето определено работи добре вече. Но това не е достатъчно. След празниците ще скъсам главата на един автотехник, който по телефона рече - “свали платката да я огледаш” :-D Изобщо не е трябвало да се сваля, така като я гледам - крачетата, които набедих за нагорели, са запоявани към платката на място.
zz_stefanov - майстор
Искаш да кажеш че тези перца на снимката са изтръгнати от механизма. На мен ми изглеждаха на снимката като куплунг.
Ал_ - специалист
Да, нещо такова

Прикачен файл:
IMG_0691.jpeg

В отвора имаше пластмаса като букса, която извадих. Отворите в нея бяха само откъм страната на крачетата, не знам доколко ясно е обяснението.

То на тази снимка май си личи, но чак след като знам ми прави впечатление:
Прикачен файл:
IMG_0674.jpeg

С интерес разглобих днес цялата колона, доколкото се ориентирам - хитро и просто е замислена.
За платката ме заведоха при правилния човек, и най-вероятно ще бъде успешно запоена. Ако стане, ще ми е лобопитно да сглобя и тествам - в ръководството са посочени стойностите, които правилно функционираща система трябва да покаже при измерване
:partyman:
hidrazin - майстор
пон дек 30, 2024 8:31 pmzz_stefanov написа:
Искаш да кажеш че тези перца на снимката са изтръгнати от механизма. На мен ми изглеждаха на снимката като куплунг.
То и на мен ми изглеждаха като куплунг - да ама не.
На снимката с дЖелязуто се вижда че в самия корпус има две бобини на отделни макари.
Всяка макара е била с едни пластмаси в които има по два "твърди" извода.
Двете макари вкарани в корпуса и "затиснати" с два лагера.
Накрая платката е надяната на тези 4 извода, закрепена с двата винта от снимката и накрая 4-те извода запоени.

Някакъв "майстор" му казал - "Ми извади платката и ми я донеси да я видя".
И човека развил двата винта и "извадил" платката късайки 4-те проводника от двете намотки. :)
Проводниците от намотките стърчат над метала поне едно 7-10мм.
Заведох го при колега дето ще се опита да изчисти отворите от "иглите", да натика 4-те проводника, да завие 2-та винта и да ги запои директно на платката без да ги "напряга".
Ииии... каквото сабя покаже. Дано не се скъса някой извод де... Пу, пу, пу...
:partyman:
Ал_ - специалист
Благодаря, че го обясни разбираемо.
Ако се скъса - скъса, поне се нае колегата ти с нещо тръткаво, и със сигурност - нервоемко, респект за което. По-важен е опитът. Аз в петък още поръчах “нова” колона. Интересното беше, че преди да я намеря се свързах с поне 15-на продавачи на джъсти и сирион за части - всички казаха, че колоната е била едно от първите неща, които са продали. Като взех колата беше 7-8 годишна, и това се оказа скрит проблем, неотчетен при прегледа преди покупка. Още тогава, като търсих информация, се оказа, че е често срещан проблем. Е, ако не бях изтръгнал платката, предполагам, че след почистването на мотора, още миналата седмица колата щеше да е събрана и в движение.
hidrazin - майстор
пон дек 30, 2024 10:58 pmАл_ написа:
Благодаря, че го обясни разбираемо.
Е, разбираемо за теб щото одеве беше в гаража. Не за всички е така. Ма поне пробвах да обясня.
Евентуално zz_stefanov защото явно следи и вниква.
Не и ivanovbg - и той е като масовката по сервизите. :-D
пон дек 30, 2024 10:58 pmАл_ написа:
Ако се скъса - скъса, поне се нае колегата ти с нещо тръткаво,
Е ако се скъса пак има вариант и колегата го каза - развиване по една витка ама ама ако е от горната.
Иначе ново пренавиване с неясен резултат.
И е свързано с вадене на ония лагери...
пон дек 30, 2024 10:58 pmАл_ написа:
Е, ако не бях изтръгнал платката, предполагам, че след почистването на мотора, още миналата седмица колата щеше да е събрана и в движение.
Вероятно да. Така и не разбрах кой точно те накара да вадиш платката? :?
Дано не съм бил аз. :shock:
:partyman:
ivanovbg - майстор
За ремонта на тази колона не трябва даже да се демонтира, ама... То затова се гледат живите данни, а не само грешки да се четат. Извадил си късмет с майстора :-D
Ал_ - специалист
Иванов, сигурно е така за живите данни и ремонта на място, но като по сервизите отказват да се занимават се налага импровизация. По-добре ми препоръчай тампони за амортисьорите, да дам ли вин?
Хидразине, ти пък - то по снимка от тук някой ако ми беше казал да сваля платката - как да се сърдя? В автосервиз ми казаха така. Бяха изненадани, като им съобщих резултата.
ivanovbg - майстор
Еми от сервиза не могат да си представят, че ще изкъртиш платката. С електрониката се борави внимателно. Ако нещо не излиза лесно се вижда къде го дърпа и мислиш защо е така, ако нямаш предишен опит, а не дърпаш като ...

Тампони виж какви марки се предлагат в наличност. После си реши според цената и марката. Няма вече кой знае какви тайни в тях. Не се занимавам с механика отдавна. Аз съм по електрониката.
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 31

Тема "Акумулаторът!" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: