• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8
Всички имаме коли, нали ?
brum - майстор
Цените не са по-евтини тук. Вкарват брак и го продават на по-ниски цени от това което има по автокъщите в Германия/Австрия/Италия.

За пример последната дето я взех и си я блъскам в главата сега, че има маса неща за правене. Купена за 3500 евро от Германия, продадена за 13000лв тук, аз я купих от човека дето я е карал година и половина тук, та видях в последствие документите от предишната продажба.

Караме брака на брака и после се бием в гърдите, че били по-евтини.

А защо кола с регистрация в България - по-малко занимавки, защото може да е обслужена. Като нямаш време и нерви да обикаляш сервизи търсиш нещо тукашно, правиш много внимателен оглед в подбран сервиз и гледаш да има документи доказващи какво е било сервизирано.

Другият вариант е от морга (пардон, автокъща) и през сервиз/познат за оглед на място (че тия не могат да пътуват).
n_a - МАЙСТОРИЩЕ
Answers: 1
Нещо наплашени от женски никове ли :-) Хаах-ха-ха
За много години!
imegogo - специалист
1 къде ще се кара градско/извънградско
2колко километра на ден минавате
4 колко е максималният бюджет
ср яну 01, 2025 9:59 amn_a написа:
Нещо наплашени от женски никове ли :-) Хаах-ха-ха
За много години!
За много години.........и не само на Кака!

- Бате, бате, къде тръгна?
- Ами...тука..с едни приятелки...
- Ти пък, стига с тес жени!
Благовест, Светослав и Г.Парцалев след концерт.
Видяно по BTV HD днес, 01.01.2025г.

Да ни/ви е честита!

ср яну 01, 2025 11:51 amimegogo написа:
1 къде ще се кара градско/извънградско
2колко километра на ден минавате
4 колко е максималният бюджет
Здравейте и Честита Нова Година!

Колата ще се кара смесено, главно градско и в околността. Обичайно навъртам около 10 хиляди на година.
Колата е Фиат Седичи или Сузуки СХ4 бензин, година около 2012. Разбрах, че двете коли са еднакви.
В обявите от Италия и Австрия цените за читава кола първи или втори собственик с пълна история вървят около 12-14 хил. лева без да броим перипетиите по транзитните номера и времето. Наемане на платфортма не ми е опция, защото искам да видя колата на място, а как да наема предварително платформа като не знам дали ще я купя.
В България за същата кола нов внос от обява "всичко перфектно, с пълна сервизна история, нов внос от Швейцария" цените вървят около 8-9 хиляди лева. Това са 5-6 хиляди лева разлика и спестено време от пътища, разхождане по институции, хотели и т.н. Чух, че с транзитните номера било проблем и затова масово се ползват платформи. Знам, че на скъпите мерцедеси 5 хил. лева за евентуален ремонт сигурно не стигат, но за по-евтините малки колички това е голям паричен ресурс. Какво е това Сузуки, което за 1-2 хил. лева не може да се поправи? Освен ако не е цялото изгнило или с явен проблем в двигателя...
Изложените данни сочат явна лъжа, от страна на .....джамбазите. Нали те самите ги "купуват" от там?!

Един прост пример за ремонт на ДВГ със скрит дефект.
Няколко дни (седмици, месеци) след придобиването, тропват хорце биелни (що па не и основни) лагери.
Ремонта не свършва само със сваляне, шлайфане КВ и смяна на лагерите. Само тук са над 1000 пари.
- гарнитури комплект.
- смяна сегменти (поне).
- смяна съединител.
- обслужване глава.
- дъра бъра.
Спокойно може да стигне 10х.

Който може, колата от там! Пожелавам късмет!
brum - майстор
Замисли се защо в Италия тия коли са по-скъпи отколкото тук. Мислиш ли, че джамбазина ще остави 20 000 лева в Италия и ще я продаде за 15 000 лева тук?

За да са по-евтини тук, то явно не са тези дето виждаш по обяви. Тия дето ги внасят са обикновено брак. Тука ги пишат "чисто нови" и ги продават на сериозно завишени цени от брака. Дали удари дето ще ремонтират, дали двигател дето ще закърпят за продажбата - все има нещо. И джамбазите все са на няколко хиляди лева печалба. Иначе не им излиза сметките - и те прехрана вадят.

Та от собственик с регистрация тук можеш да намериш евентуално гледана кола дето почти можеш да се качиш и да я караш. Вземал съм такава.

От автокъща в чужбина - по-голяма вероятност за запазена кола, но повече занимавки и иска обслужване. И не е задължително ти да ходиш да гледаш - има с хора дето внасят коли от чужбина. Намираш един доверен, плащаш му колкото трябва и го оставяш той да се оправя. Ако е читав хем ще избере нещо сравнително читаво, хем ще се спазари по-добре от теб с продавача в чужбина.

От автокъща тук - имаш възможност да избереш най-запазеният гроб и да си спестиш разходката до на майната си.

От всичките опции най-лошата и най-рискованата е кола от автокъща тук. И ако се стигне до тази - задължително колата се взема с фактура на реалната цена която плащаш. Че ако изскочи голяма драма с покупката ще има шанс адвокат да оправи положението.
Последна промяна от brum на ср яну 01, 2025 1:05 pm, променено общо 1 път.
ivanovbg - майстор
ср яну 01, 2025 12:20 pmБоборана написа:
ср яну 01, 2025 11:51 amimegogo написа:
1 къде ще се кара градско/извънградско
2колко километра на ден минавате
4 колко е максималният бюджет
Здравейте и Честита Нова Година!

Колата ще се кара смесено, главно градско и в околността. Обичайно навъртам около 10 хиляди на година.
Колата е Фиат Седичи или Сузуки СХ4 бензин, година около 2012. Разбрах, че двете коли са еднакви.
В обявите от Италия и Австрия цените за читава кола първи или втори собственик с пълна история вървят около 12-14 хил. лева без да броим перипетиите по транзитните номера и времето. Наемане на платфортма не ми е опция, защото искам да видя колата на място, а как да наема предварително платформа като не знам дали ще я купя.
В България за същата кола нов внос от обява "всичко перфектно, с пълна сервизна история, нов внос от Швейцария" цените вървят около 8-9 хиляди лева. Това са 5-6 хиляди лева разлика и спестено време от пътища, разхождане по институции, хотели и т.н. Чух, че с транзитните номера било проблем и затова масово се ползват платформи. Знам, че на скъпите мерцедеси 5 хил. лева за евентуален ремонт сигурно не стигат, но за по-евтините малки колички това е голям паричен ресурс. Какво е това Сузуки, което за 1-2 хил. лева не може да се поправи? Освен ако не е цялото изгнило или с явен проблем в двигателя...
Момиче, ясно е, че не разбираш от коли. Моят съвет е да си я купиш от България. Още по добре ако е вече регистрирана и в движение. Доста пари спестява, а и само в у нас важи: оправям си колата, че ще я продавам. На запад никой няма да ти даде обслужена кола. Там я карат докато не изтече ресурс, данъци и такси и тогава я продават.

Та когато си харесаш кола поискай от собственика да я докара в някой сервиз за цялостен преглед. Ако не се съгласи - значи не е наред. Не говоря за някое гаражчв, а по голям сервиз. След прегледа да ти направят оферта за нужния евентуален ремонт. При нас този преглед струва 90лв. От резултата на прегледа ще си направиш заключение дали да я купуваш. След закупуването я караш в същия сервиз да извършат необходимите ремонти ако се налагат и се сдобиваш със здрава кола.

И от моя опит: бягай от фиатите,ланчите и алфите. По добре Сузуки, ако уж е същата. Дано съм ти помогнал.
imegogo - специалист
И според мен в бюджет около 10 к лв по-добре да се закупи от тук в никакъв случай нов внос , другото което хубаво да се избягва скоро регистрирани до около година, това са нов внос закупени ,но впоследствие е излязъл сериозен проблем и се опитват да ги продадат за читави без да излязат на голям минус
Идеалния вариант е купувана тук от председателя на марката има и такива
https://www.mobile.bg/obiava-1173021030 ... ki-sx4-sx4
https://www.mobile.bg/obiava-1173486348 ... ki-sx4-4h4
lyubohar - майстор
Честита Нова Година.
Здраве и късмет.

Не мога да разбера защо е този мазохизъм да се купуват коли на по 15 год.,на по 200000 км.(а не се знае,може да е двойно).
За 9000 лв.След разноски по прехвърляне ще стане 10000!
Кой знае какви ремонти ще последват-отиде 12-13000.И колко ще я карате-още 5-6г.Става на 20!!!
За 25-30000лв.се купува нова кола в този клас!Може на изплащане.Аз съм пенсионер с 800лв.пенсия.
Е,докарвам още малко с поработване.
Цял живот карам нови коли.И сегашната вече е на 5 и половина години.Юни изтича лизинга-380лв. на месец.
Надявам се,че не сте с 800лв. доход.Спокойно може да се справите.И да не мислите за колата поне 8-10г.
Разбира се всеки си знае положението.
Успех.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8

Тема "Кола от България или чужбина" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: