• 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
Нека намерим най-тънките цени.
kozl - майстор
Гледам такава джаджа в Кауфланда:


Прикачен файл:
Аку тестер_MyProject.jpg
Аку тестер_MyProject.jpg (62.21 KиБ) Видяна 1996 пъти


А заслужава ли си :?
hidrazin - майстор
ср мар 12, 2025 7:53 pmkozl написа:
Гледам такава джаджа в Кауфланда:
Продължавай да гледаш но не купувай. Грешни пари.
И въобще, за к'ъв чеп ти е? Тя колата си "казва" ако имаш уши и очи...
На всичкото отгоре струва почти колкото малък акумулатор...
:partyman:
hakama - специалист
Тази машинка за комп. въздух като онези дето ...можеш да... си издухаш пресния сняг от колата ли е - трябва ми и и за черна техника (прах)?
ПП: Мощния гайковерт имаше ли го и след 07.10ч? Четох, че бил по-нова версия и не е била много читава?
Прикачен файл:
parks5.jpg
parks5.jpg (87.73 KиБ) Видяна 1709 пъти
kozl - майстор
Нямам опит с издухване на сняг, но едва ли ще стане с това мъниче, което не мога да разбера с бутало ли е или с турбина :?
Аз бях купувал некъв Пръдсайт за надуване на дющеци, обаче на 220V. Снежинки мое и да поддухва, ама сняг да мести [-X
ср мар 12, 2025 9:47 pmhidrazin написа:
ср мар 12, 2025 7:53 pmkozl написа:
Гледам такава джаджа в Кауфланда:
Продължавай да гледаш но не купувай. Грешни пари.
И въобще, за к'ъв чеп ти е? Тя колата си "казва" ако имаш уши и очи...
На всичкото отгоре струва почти колкото малък акумулатор...
:partyman:
Аз подобна джаджа имам - друга марка. Питам за един приятел :-D
Моята баница нищо не показа.
чет дек 19, 2024 8:34 amkozl написа:
От 2015 г. съм с новозакупен Партнер. От СФА твърдяха, че акумулаторите на Пежо се произвеждат в Турция, но тази година за първи път акумулаторът в Партнера не пожела да завърти стартера. И понеже имам некъв китаец за проверка на акумулатори, показа 50A стартов ток и неколко Ah капацитет, а по надписи е 75. Та заредих го с автоматично зарядно и китаеца отчете 350А стартов ток и не помня колко за капацитет и като запали Партнера, директно в магазин-сервиза за нов акумулатор. А оригинала, с който купих Партнера се оказа испански VARTA. А да китаеца показва и вътрешно съпротивление, но не помня данни, пък и не знам какви са нормите. А и се сетих, че скоро виждах и в Лидл да се продават подобни уредчета.
iliya_i - майстор
Kozl, както си разбрал диагностиката не спасява акумулатора.
Казала е, че е за смяна, ама той и стартера е казал същото.
9 години служба чудесно за акумулатор. Все пак и той е консуматив както гориво, масло, филтри и др.
kozl - майстор
пон мар 17, 2025 6:05 pmiliya_i написа:
Kozl, както си разбрал диагностиката не спасява акумулатора.
Казала е, че е за смяна, ама той и стартера е казал същото.
9 години служба чудесно за акумулатор. Все пак и той е консуматив както гориво, масло, филтри и др.
Имам какво да отговоря.
Докато си избирах акумулатор, че в магазин/сервиза за акумулатори имаше над десетина марки и модели и дотътраха пак VARTA дето не пали. Акумулаторджията го провери с подобна на моята джаджа и констатира, че е за зареждане (спасение). Моят също го провери, но констатацията беше за смяна. Предполагам и неговоят уред показва това, което и моят. Е може и да е било театър и като е видял производствената дата и решението взето - за заряд (спасение) или нов, но ако тъй стаа за актьор. :-D

Аз в една друга тема, на която съм и автор подробно съм описал премеждия с полски акумулатор, на който диагностиката показа спасение със зареждане, ама не на колата, а по-специално зареждане.
А кога акумулаторът е зареден :? Мое би от джаджата от снимката в Кауфланд все пак да има полза да покаже колко е зареден акумулатора 8-[
Най-сполучливата диагностика е да следиш гъстотата на електролита и такава джаджа имам, но не във всеки акумулатор може да се пъха :wink:

А относно какво показва колата....
Еми дъртото пежо 305Д повече показваше за акумулатора. Като му наближеше скапването на акумулатора и след по-дълъг престой (ден или повече) лампата за зареждане след запалване не гаснеше веднага. И колко по-скапан, по дълго продължаваше да свети след стартиране на двигателя на бавни обороти.
Обяснението е че генератора минава в режим на задействане на защитата по макс.ток, докато понатъпче акуто с енергия, след развъртане на стартера, та да се покачи напрежението на акумулатора и съответно да му се повиши вътрешното съпротивление, при което да спадне максималния ток с който работи генератора. А и бях си монтирал допълнително волтмер със стрелка на таблото да следя и напрежението.

Е значи теста на акумулатора все пак зависи от колата, ама и от късмета да ти се падне такава кола :-D
iliya_i - майстор
Оня дето го е обявил за зареждане е бил още в гаранция.
Ако не беше, с кеф би му продал нов.
То и по въртенето на стартера може да се познае.
А ако заредиш веднъж и след 3 дни е пак същото, диагностика ти не трябва.
Ама имал си пари, дал си :-D
kozl - майстор
Има акумулатори с вградена диагностика :wink:
Имаше времена, в които съм цедил акумулаторите до "последна капка" ток.
iliya_i написа:
Ама имал си пари, дал си
Имаше времена, в които и с пари акумулатор не можех да купи :wink:
А са и в Кауфланд се срещат.
Имал съм пари, ама недостатъчно и за тва гледам у кауфландската диагностика. :sad:
Тези де имат бол пари си купуват кола с диагностика за акумулатора :roll:
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45

Тема "Промоция в Кауфланд на инструменти и уреди" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: