Въртящия момент е различен при всяка скорост, не знам защо задълбавате за удар и режими на работа, те са екстри. За пробиване в метал оборотите са важни и повечето акумулаторни винтоверти са бавни за малък диаметър бургии. Феин и фестул (произведен от феин) до колкото знам са единствените четерискоростни акумулаторни винтоверти работещи до 3500-3800 оборота.
Механичния съединител няма отношение на коя предавка е винтоверта.
Ще изключва/прескача на нагласената степен.
Но ест. на първа винтоверта ще успява да преодолее и най-натегнатата степен ( без режим пробиване, в тази позиция е блокиран съединителя).
Така на първа гарантирано отдава и максималния въртящ момент .
Докато същото не винаги може да се каже , ако е на втора/трета предавка. Просто не всеки винтоверт успява да преодолее натяга/ тормоза , преди да "изчатка" съединителя, това на горните/максималните степени.
Степените на мех.съединител , както споменах, са си нагласени на определено натоварване и не зависят от предавката.
При електронно регулираните, там може да има "разминавания" .