Ел. инструментите. Консумативи.
nikolson - майстор
Няма договорки за нулеви мита между ЕС и САЩ и никога не е имало.
емовлаха - специалист
Надцакването в 60сс клас моторни триони започна



За 50сс финиш

пишман_майстор - майстор
Бях купил няколко вериги на хускварна x-cut 3/8 , 1.5мм 56 звена ( за 38см шина )
Да ги пробвам ( Емо и той спомена за тях )
В Ташев имаше промо наскоро.
Досега точно тази верига не бях си я взимал и ползвал.
Нарязах си огрева за тази година.
За "нула" време .
Веригите са топ, трудно се износват, режат добре и не се разпъват .
Тъй като ги ползвах на леки триони ( 43 и 52 кубика, долмар 109 и 115) , се усеща на момент как се "товарят" .
Разбира се този проблем се предотвратява лесно , натиска по машината леко се редуцира.
Всъщност, не се изисква дори усилие да се прилага, режат перфе.
Лично аз съм очарован и при някаква покупка на верига, ще се насочвам единствено към този тип.
За по-слаби триони, вероятно ще е добре да се мине на друг размер.
Моята е 43м3. С оригиналната верига само я отпускам върху дървото. Забива гребена на момента и си реже сама.
Не смятам за нужно да експериментирам, при такава работа.
MamaMy - майстор
ср окт 01, 2025 11:46 amТрифон П.Трифонов написа:
Моята е 43м3. С оригиналната верига само я отпускам върху дървото. Забива гребена на момента и си реже сама.
Не смятам за нужно да експериментирам, при такава работа.
Ай посмали малко манго!
емовлаха - специалист
ср окт 01, 2025 11:35 amпишман_майстор написа:
Бях купил няколко вериги на хускварна x-cut 3/8 , 1.5мм 56 звена ( за 38см шина )
Веригите са топ, трудно се износват, режат добре и не се разпъват .
Тъй като ги ползвах на леки триони ( 43 и 52 кубика, долмар 109 и 115) , се усеща на момент как се "товарят" .
За малките ти триони 0.325 1.3мм или 3/8 1.3мм и шина 38-40см
Трифон ти споделя опит със хубавата верига STIHL Picco Super 3/8 1,3 мм
Хускварна дръпнаха в правилната посока със веригите, шините и пилите




С85 веригата е за големите ти триони! Веригата е читава, само я точа и тествам на 562 хр на едно приятелче.
Класическите стари модели 60 кубикови триони има едно мръщене със 45см шина в твърдата дървесина, особенно долу при корените когато се поваля. Хубавото е, че двата големи бранда се размърдаха



Този модел със 45см ще кърти
Цената е кисела за България :)
ср окт 01, 2025 4:03 pmMamaMy написа:
ср окт 01, 2025 11:46 amТрифон П.Трифонов написа:
Моята е 43м3. С оригиналната верига само я отпускам върху дървото. Забива гребена на момента и си реже сама.
Не смятам за нужно да експериментирам, при такава работа.
Ай посмали малко манго!
Това ще се запомни. Очаквай видео, .....ъъъъъъ.....дали съм толко проЗ?!
Все ще му дойде времето и ще е на теб наречено.
Злобен бил Трифон, хахаааа!!! Такова включване е показателно. Малката къ реже суа кайсийка с една ръка, ма щот съм як и натискам моШно.
https://photos.app.goo.gl/ykDtrAzAMmq8AEXT7
Джанка, прясна.
https://photos.app.goo.gl/niy8L9zrc5rrD7PW8

Особено подходящ момент, предвид това, че разбърках гориво за едноръката. Защо да не бръмна и "голямата"?! Трябва да ѝ измисля дърво обаче!!!
ср окт 01, 2025 5:38 pmемовлаха написа:
.....
Хускварна дръпнаха в правилната посока със веригите, шините и пилите
.......
Похвално, че разликата в цените не беше нормална. Плоска пиличка на Щил- по спомен ок.5лв, при Хуската беше доста нагоре. Погрешка бях накупил бройки, та услужих на колега.

В цяла Варна не можах да намеря синтетика на Хуск, за подарък на Преслито за новата му пиличка. Подарих му щилска.
пишман_майстор - майстор
емовлаха написа:
За малките ти триони 0.325 1.3мм или 3/8 1.3мм и шина 38-40см
Имам едни малки и много леки , с магнезиеви картери 34 и 40 кубика.
Само те са на 1.3мм и 3/8 стъпка, с шини от 30 до 40см .
И за тях съм взел пак такива x-cut , но още не са слагани и нямам коментар.
След време ще споделя.
To&To - специалист
Здравейте, бях си наумил тази есен да си взема малка и лека резачка. Идеята беше за малко по различна, но прецених че точно от едноръка имам нужда. Направих го. Взех си 194T. Купих я от познат. На две окастрени джанки и една ябълка е. Седяла беше в кашона година и половина. Бинго цена я купих. Човекът нямаше нужда от нея и изобщо не го интересуваше. (И аз един път да имам късмет :) ) Машина, верига, шина, корпус, филтри и т.н. са практически нови. Визуално е като от витрина. Та - след сменен горивен филтър и ново гориво запали веднага. но има в началото някакъв скърцащ шум от съединителя, като докато е студена леко превърта веригата. След няколко газовки и след като позагрее всичко се оправя. Държи много добри и постоянни обороти на празен ход без да мърда веригата. Помислих си, че е от седенето без работа дълго време, но вече 4-5 резервоарчета гориво прекарах и всеки път като е студена го прави тоя номер. Работи иначе много добре. Огледах я хубаво - нищо необичайно не забелязах. За сега не бързам да и правя допълнителни настройки на карба. По-нататък мисля да и взема портнат ауспух и лайт шина.
Та.. какво може да е това скърцане!?
пишман_майстор - майстор
To&To написа:
но има в началото някакъв скърцащ шум от съединителя, като докато е студена леко превърта веригата. След няколко газовки и след като позагрее всичко се оправя. Държи много добри и постоянни обороти на празен ход без да мърда веригата.
Лагер на камбаната . Смажи го и ще се оправи.

Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: