Многократно съм въртял курбелите посока Бургас през Дюлинският проход.
От подхода, до най високата точка, разликата във височината е 200м, а разстоянието е 30.7км.
Това прави среден наклон 6.5%.
Най ниската скорост, която съм виждал на компютърчето е 8км/ч.
Дори да приемем тази скорост за средна, то нещата вече не са интересни при сравнение с ходенето.
Само за онагледяване- най доброто ми време е 5ч.9м. за малко над 120км.
Наистина има някъде един предел когато системата от макари няма да ни бъде толкова в помощ, че да изразходваме по малко енергия при изкачване, отчитайки добавеното тегло на велосипеда.
Тук шосейките са с предимство, а и не съм видял катерачи с байкове.
На когото му е любопитно, може да потърси кадри от състезания, на които състезателите слизат и бутат велосипедите. Такива моменти са много малко.
Тази дискусия ми напомня, че е време за компакт.
От подхода, до най високата точка, разликата във височината е 200м, а разстоянието е 30.7км.
Това прави среден наклон 6.5%.
Най ниската скорост, която съм виждал на компютърчето е 8км/ч.
Дори да приемем тази скорост за средна, то нещата вече не са интересни при сравнение с ходенето.
Само за онагледяване- най доброто ми време е 5ч.9м. за малко над 120км.
Наистина има някъде един предел когато системата от макари няма да ни бъде толкова в помощ, че да изразходваме по малко енергия при изкачване, отчитайки добавеното тегло на велосипеда.
Тук шосейките са с предимство, а и не съм видял катерачи с байкове.
На когото му е любопитно, може да потърси кадри от състезания, на които състезателите слизат и бутат велосипедите. Такива моменти са много малко.
Тази дискусия ми напомня, че е време за компакт.


