• 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
Всички имаме коли, нали ?
Toyota обещава 40 г. живот на батериите | Новини.бг https://share.google/1gohVZTxbogr2M01q
Дали има смисъл за автомобил?
kozl - майстор
съб ное 15, 2025 5:51 amТрифон П.Трифонов написа:
Toyota обещава 40 г. живот на батериите
Дали има смисъл за автомобил?
:?
Аз докарах френско возило до 30, при това с помощта на технологията "НАПСАМ" и повече от 30 не успях.
Отказах се поради липса на части и неудачи в развитието на "НАПСАМ".

Какви части :?
Ами за двигател се намираха, за трансмисия и ходова част също,
но за купето [-X

Та според мен смисълът е следващото возило да е без батерии и да ползваш батериите от предишното возило.
Ама този смисъл го обезсмислят производителите та:

Ако батериите са СУПЕР стандартни, та примерно да стават за всичко, включително и на GSM-ите - ползваш едно за всичко .... :shock:
Кеф ти скутер, тротинетка, телефон, фенерче, винтоврътче, импактче, влакче .... батерии да искаш :supz: ,
Обаче както вълнуващо се изказваше Д.Т. (Шкумбата), "цитирайки" известния Т.К. -
"Майката ми разгонват батериите в куфарите" :lachtot:
В този смисъл, скоро чукваме 42 с японката.
Вярно, имаме проблеми с ръждица. За тези дни съм планирал третиране на проблемни участъци, но след прочетените компетентни мнения, в ламаринената тема, не съм уверен, че ще доживее 50.
Все пак, ще играе шкурка, някакъв фетбърнър, специален грунд и финиш за окото.
Ако стигнем мечтан юбилей, смятам да ударя купето на пясък и цялостна обработка, въобще.
Свалих от покрива 300 ватов фотоволтаик, но смятам да го върна. Караваната ще е на сянка.
Последна промяна от Трифон П.Трифонов на съб ное 15, 2025 12:21 pm, променено общо 1 път.
Christo - майстор
Производителите НЕ ИСКАТ вие да си карате колите вечно! На по-старите е възможно да се продължи животеца им. Колкото е по-нова колата, толкова по-финни методи се прилагат за да те откажат да си я правиш. Хората искат да я хвърлиш и да си купиш нова.
hidrazin - майстор
ср ное 05, 2025 11:14 pmhidrazin написа:
Туй електричките голям майтап. Щом опряха за ремонт чак до мен...
Днес се наложи да чопля по напълно електрически микробус на няма и 8 години.
Батерия 56kWh, мАтор 125 коня и въртящ 320Nm.
.....
Докато в ЕС не са се намесили едни немско-холандски некадърници и в сътрудничество са го ос...рали от към доработки
Редно е да дам обратна връзка какъв е изхода от тая простотия...
Днес го ... пуснах в ЕКСПЛОАТАЦИЯ.
Вече си зарежда както на DC така и на AC което е грешно де, ама на "сайбията" така му отърва - грешно, ама не ми дреме...
Близо месец ме забави доставката на чарове ...естествено от Китай.
От от къде другаде, от ЕС ли? :lol: :lol: :lol:
Та буса днес започна да си зарежда от АС с около и малко над 6 kW - както си е излязъл от завода.
Утре ще му сглобяват "предника" - наложи се да разглобим всичко отпред - брони, маски, решетки, фарове за мъгла... :shock:

АЗ ДОВОЛЕН - ремонтирано първото изцяло електрическо превозно средство и то БУС. :)

Иначе ТАШАКА си остава... Бус с голям обем ма товароносимост няма и ТОН.
Пробвано. С 1500 кила товар не мое да издрапа по няма и 20 градуса наклон...
Честито на тея с електрокарчетата...
Такова в къщи - НИВГЪШ... !!!
:partyman:
hidrazin - майстор
Изобще ми е през оня кой какво си спомня защото става дума за различни неща.
При мен става дума за напълно електрически, товарен бус ...
-Полезен обем - 10-11 кубически метра.
-Товароносимост 910-950 кила... :lol: Излиза че товарът при пълен обем на буса трябва да е няма и 100 кила на кубик... Демек е супер за тоалетна хартия и царевични пръчици.
-Батерия 56 kWh дето едва стига за 150 километра - ПОЖЕЛАТЕЛНО и то при НОВА батерия...
-Цена като нов - около 70 000 USD Сега, след няма и 6-7 години - около 9 000 USD. Загубата в цена на електричките през годините е ОГРОМНА !!!
Нормално - купуваш, ползваш няма 10 години и отива за скрап или глупак дето ще се излъже да го купи.
-Rivian и това НЕЩО нямат абсолютно НИЩО общо.
:partyman:
ESPACE - майстор
Дай да го видим това недоразумение, марка, модел.
Е нямат де! Както нямат общо триците и маймуните.
Товароносимостта е отразена в талона и не е разтегливо понятие.
Освен това, изпълнението зависи и за кой пазар е произведен аФтолмобилъТ.
Известна японска марка произвежда в четири различни модификации, само за Европа, даден модел. Например, алгоритъма на работа на климатика е съвсем различен за южна Европа, от тази на северна и на западна. Е, трябва известно разбиране по въпроса, не става само с бърз прочит, хихи!
XF4-C50/60 - специалист
вт дек 02, 2025 11:10 pmhidrazin написа:
С 1500 кила товар не мое да издрапа по няма и 20 градуса наклон...
Честито на тея с електрокарчетата...
Такова в къщи - НИВГЪШ... !!!
ср дек 03, 2025 11:24 pmhidrazin написа:
-Товароносимост 910-950 кила... Излиза че товарът при пълен обем на буса трябва да е няма и 100 кила на кубик... Демек е супер за тоалетна хартия и царевични пръчици.
Volvo FH Electric 6X4 – 74 тона
:wink:

Прикачен файл:
12a.jpg
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29

Тема "Електромобил в гаража." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: