Всички имаме коли, нали ?
ohdan - специалист
И пак забравих щях да питам и за тези два датчика които се намират върху термостата единият Син другият ЧЕРЕН . Каква точно функция изпълняват .Пак ви благодаря.
Takezo Sensey - модератор
ohdan написа:
И пак забравих щях да питам и за тези два датчика които се намират върху термостата единият Син другият ЧЕРЕН . Каква точно функция изпълняват .Пак ви благодаря.
Единият е за индикиране на температурата на водата на арматурното табло (стрелката на водата).

Другия (ако не се лъжа) следи за температурата на водата и подава сигнали съм горивната система и УБ ако има такъв( така наречения компютър ) за/до : достигане на работната теммература , смукач, обогатител и т.н.

Термостата на пасата е долу до водната помпа - там датчици няма :wink: .
Стефан - майстор
takezo написа:
ohdan написа:
И пак забравих щях да питам и за тези два датчика които се намират върху термостата единият Син другият ЧЕРЕН . Каква точно функция изпълняват .Пак ви благодаря.
Единият е за индикиране на температурата на водата на арматурното табло (стрелката на водата).

Другия (ако не се лъжа) следи за температурата на водата и подава сигнали съм горивната система и УБ ако има такъв( така наречения компютър ) за/до : достигане на работната теммература , смукач, обогатител и т.н.

Термостата на пасата е долу до водната помпа - там датчици няма :wink: .
Нямам представа как е при VW, но знам как е при Ситроен ВХ. Там няма стрелки, таблото е тъмна Индия. Светва при проблем. Все пак е по-интелигентната кола :lol:
Та, единия датчик е термоконтакт, който показва, че колата вече е в диапазона на прегряване. И светва индикацията на таблото. Втория датчик е термоконтакт за КРИТИЧНА температура, и светва голям червен надпис STOP.
Но на мен това не ми хареса, и я побългарих. Сложих трети датчик/понеже имаше място/ от Лада, който ми дава информация за температурата във всеки момент - визуален.
ohdan - специалист
takezo, точно там дето са тези два датчика (това представлява нещо като тетка от пластмаса) монтирано е където влиза маркуча за двигателят отгоре , на опаковката от магазина пишеше "Термостат"
zvetomil - специалист
При Пасатите и всички Фау ве тоя проблем с темп. датчик и бензиномера е от разхлабени споики или претрити пътечки в таблото.дразни но можеш спокоино да си караш.В форума VW има много инфо по темата.
vidrata - специален-специалист
Подкрепям напълно Цветомил.И Такезо е прав термостата е долу -сменях го преди 2 седмици ,там е :lol: .
Takezo Sensey - модератор
vidrata написа:
Подкрепям напълно Цветомил.И Такезо е прав термостата е долу -сменях го преди 2 седмици ,там е :lol: .

Ами на неговия не е там :wink: .
Предценете сами къде е .Четири пъти съм го ровил :razz:

"Я го знам, мене жокер ми не трЕбе ..."

Термостата стои на другия край на студената вода :idea:

Прикачен файл

32450_989.jpg
[color=darkred]За мотори 1,4 литра ...знам ли може и да има Пасатори с 1,4 хе хе ...[/color]
32450_989.jpg (69.71 KиБ) Видяна 8446 пъти

Прикачен файл

28362_016.jpg
[color=darkred]Tова безпомощно висящо "нещо" се казва :Хидравлична помпа, за кормилната рейка. Обикновенно стои ниско долу...предна дясна гума.Поглед от мястото на водача.Ужасно много пречи при смяна на термостат ![/color]
28362_016.jpg (19.87 KиБ) Видяна 8446 пъти

Прикачен файл

28363_149.jpg
[color=darkred]Ето и гнездото на термостата.[/color]
28363_149.jpg (23.83 KиБ) Видяна 8446 пъти

Прикачен файл

28361_661.jpg
Виж по твоя Пасат къде е ей тази джаджа.Зад нея има "нещо" .
28361_661.jpg (20.88 KиБ) Видяна 8446 пъти
montoya - майстор
Баце ти направо си се измъчил да го ева за един термостат цела хидравлична помпа да свалиш. Сменя се и без да я сваляш, поне на моя пасатор съм го сменял така де.
Колегата да си провери, първо датчиците които са отпред на главата на пластмасовия "тройник" някой път са два /син и черен/ с по два кабела на тях, някой път е един черен с четири кабела. Ако не откриеш как се замерват във ФВ форума пиши ще го изровя от аутодата но ми трябва кода на мотора. Ако датчиците са наред, провери тоя дето е на разширителния съд за нивото. Някой път се заглави вътре песъчинка и така става, като засяда поплавъка вътре. Ако всичките тия неща са наред може би проблема е на самото табло с уредите и в 98% от случаите е повреден един стабилизатор на напрежение ли се казваше или нещо такова. Като извадиш таблото има едно квадратно черно с три крачета, хванато с винтче за платката. Ново такова е около левче и като го смениш му запои крачетата за по - хубав контакт.
Успех!
ohdan - специалист
montoya написа:
Баце ти направо си се измъчил да го ева за един термостат цела хидравлична помпа да свалиш. Сменя се и без да я сваляш, поне на моя пасатор съм го сменял така де.
Много ти благодаря montoya , абсолютно си прав . Аз също го бях сменил този термостат без никакви проблеми. Повредата се оказа точно там в ТРОЙНИКА . След като замених двата датчика, вече всичко е на ред. А ето и снимка на тройника за който става дума и може би не всички модели го имат.
http://www.foto.bg/data/500/medium/SDC11539.JPG



Позволих си да "закача" снимката .
На всички пасатори са еднакви . :wink:
модератор: takezo

Прикачен файл

SDC11539.jpg
SDC11539.jpg (66.05 KиБ) Видяна 8379 пъти
netcho - специалист
zvetomil написа:
При Пасатите и всички Фау ве тоя проблем с темп. датчик и бензиномера е от разхлабени споики или претрити пътечки в таблото.дразни но можеш спокоино да си караш.В форума VW има много инфо по темата.

Абсолютно правилно сваляш таблото разглобяваш го и там където са пътечките отзад намираш стабилизатора / с три крачета е / и го презапояваш и няма проблем. Това е болно място при пасата както и тоя тройник ако не си взел от по качествените се приготви накрая на лятото за същото изпълнение/смяна де/
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.ph ... 0%B8%D0%BA

Тема "въпрос за wv pasat -комби" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: