Всички имаме коли, нали ?
leonardo_vd - модератор
LittLeRoCk написа:
leonardo_vd написа:
A каква е колата на която ще се лепи радиатора??
БМВ 520 24V 150к.с
По-добре си потърси такъв втора ръка или нов от турските ако искаш да ти е по-евтино. Моя съвет е НОВ МАРКОВ.
LittLeRoCk - напреднал
leonardo_vd написа:
LittLeRoCk написа:
leonardo_vd написа:
A каква е колата на която ще се лепи радиатора??
БМВ 520 24V 150к.с
По-добре си потърси такъв втора ръка или нов от турските ако искаш да ти е по-евтино. Моя съвет е НОВ МАРКОВ.
Търся но все едни цени не ми се говори.
25th Hour - специалист
Да това е лепенето може да коства много пари особенно при БМВ. Наистина най- добре е да се смени, последствията могат да бъдет фатални..
kernelpanic - специалист
Не се занимавайте с глупости .. смоли , течни метали и др.
На стария нисан радиатора имаше цепка 10 см на 2 до 5 мм.
Процедурата беше следната:
- почистване с шкурка
- почистване с коресилин
- лепене на мрежа с поялника /примерно от говорители!/
- и после SUN FIX / двукомпонентно лепило, прилича на пластелин, дават го дори за лепене на бойлери - не бих пробвал !!!!!!!! т.е. ще може да поеме температурните разширения/

Така изкарах 25 000 км и така я продадох

Дано съм бил полезен
bugsbunni - специалист
Колеги, според моето скромно мнение е рисковано да се лепи радиатор. Протече ли, си купувам нов ( менте ). Просто си представете как творението ви се скапва докато отивате на почивка. Деца реват, жена кълне и дудня :shock: а вие се чудите от къде да си купите радиатор. Благодаря , предпочитам да не преживявам този ужас. А радиаторите менте са 100 - 300лв при скъпите коли.
kostadin_spasov - специалист
Привет колеги, притежавал съм 6 автомобила.На 2 от тях съм лепил радиятор, а на друг/трети/ съм лепил пита на парно и "кранчето" на лада с лепило /4-ти/.Преди всичко се почиства и подсушава "перфектно". Лепилото се казва "Техникол" - двукомпонентно, гарантирам за него.Издържа и на темп-ра. и на налягане.Може дори и да го "изпечете" с сешуар или пистолет за горещ въздух на по-слабата степен.
kirofabv - специалист
Пробвай Holts Radweld. При мен помогна, мен ме беше страх доста да не се запуши радиаторчето на парното, но мои познати ме успокоиха. Залепва единствено при контакт с въздуха т.е. единствено на дупката, няма как да залепне и да запуши нещо друго. Прочети из нета има доста отзиви, аз изчетох почти всичко преди да рискувам. ;)

Изображение
Ivo_Dinkov - специалист
Хора, не сипвайте такива л@йна в охладителната си ситема!
Гарантирано ще си намалите дебита на радиаторчето на парното и ще скъсите живота а водната помпа, а съм почти сигурен, че хората с такъв 'спестовнически подход' не са си промивали системата никога, което пък гарантира скоропостижно запушване или поне намаляване дебита и на водните магистрали в блока.
Накратко- евтиното излиза скъпо.
Казва ви го човек, сменил 4 радиатора (воден и на парното) и 2 водни помпи на колите си :partyman:
Тани - модератор
Ivo_Dinkov написа:
Хора, не сипвайте такива л@йна в охладителната си ситема!
Гарантирано ще си намалите дебита на радиаторчето на парното и ще скъсите живота а водната помпа, а съм почти сигурен, че хората с такъв 'спестовнически подход' не са си промивали системата никога, което пък гарантира скоропостижно запушване или поне намаляване дебита и на водните магистрали в блока.
Накратко- евтиното излиза скъпо.
Казва ви го човек, сменил 4 радиатора (воден и на парното) и 2 водни помпи на колите си :partyman:

Явно не си чел темата, а само последното мнение!!! Прочети пак за личния ми опит. В момента и на служебната ми кола съм с такава добавка , но от калпазанлък не съм промивал нищо преди това. Все пак дабавката си работи и не е текло от вече 3 години! А радиатора е пред разпадане - явно са го мили с някакви препарати , които чак са разтворили част от ламелите в долната част! Честно казано не ми се вярваше , че ще го върна от онзи свят , но е факт , че вече три години тази добавка го крепи!
Тани написа:
Проблема на лепенето с лепила е , че след лепене дори да е сполучливо , след време от температурните разлики пак се разлепя!

След втория удар на заек и моя радиатор започна да тече от почти всички съединения от едната страна . Губеше се около литър на 100 км. Пробваха да го лепят с разни силикони но резултата беше временен. От постоянното доливане на вода автомобила започна да загрява . Явно беше натрупал котлен камък. Тогава взех този продукт от бензиностанция Лукойл

Изображение

, който е за почистване на системата , а до него видях и този


Изображение
и реших че няма какво да губя и го взех и него. Е не реши проблема на 100 % , но мен 1 литър на година две не ме притеснява. Само един път след смяна на антифриза се наложи да сложа още една опаковка и не съм имал проблеми. Това е някакво лепило , което като изсъхва при контакт с въздуха се втвърдява и по този начин запушва и нови течове дори да се появят след години . Така няма и начин да запуши системата , както разните там прахчета , които продават . Преди лепене обаче задължително се почиства системата !

До сега на който и да съм ги препоръчал ме е благославял (не в кавички :-D). Било за отпушване на радиаторчета на парното или за лепене! Пробвайте и пишете за резултата!
25th Hour - специалист
тая добавка е хубава наистина, но както каза и Иво Динков всеки такъв вариант е временен и отлага неизбежното. Риска от някаква мизерия обаче е за сметка на купувача на добавката...

Тема "Лепене на радиатор." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: