Всички имаме коли, нали ?
pavelvasilev - специалист
Здравейте колеги,имам проблем с колата и сега ще опиша какво стана и какво съм проверявал до момента.
Значи колата ми е Опел Вектра А 89год. 2.0 i , значи на едно кръстовище чакайки светофара при зелено потегляйки колата изгасна като че ли съм изпуснал съединителя по-рязко,правя 3 опита да запаля на бензин и на газ като и при двата вида горива колата си върви перфектно,та след като изобщо не поиска да запали реших че може да съм я задавил изчаках 1 час пак пробвах да запаля нищо,после ме дръпнаха пак същата работа изобщо не ще да запали пробвах на бензин и на газ същата работа,след което ще ви кажа какво съм проверил до момента...

1-во Проверих ключето за превключване на газ-бензин с друго такова не е от него
2-ро Бушоните всичките,нямаше изгорял бушон
3-то Сложих една свещ да видя дали има ток и се оказа че не подава при палене никаква искра
4-то Кабела от бобината също проверявах дали има ток,при палене има но много слабо едвам-едвам искри
5-то Кабела с датчика на Хол ми беше напукан и оголен на места,купих оригинален на SIEMENS за 60 лв,след което пак не ще да пали
6-то Това ще е утре да взема от един приятел бобина и да проверя дали не е от бобината,защото ако не е от нея остава компютъра който не се продава нов а втора употреба е 200-тина лева

Кабелите на свещите,самите свещи и дистрибуторната капачка съм ги сменял с оригинални преди година дал съм 190 лв всичко

Колеги чакам от вас помощ и съвети какво друго да гледам че от другата седмица съм без работа и финансово съм зле сега!
Благодаря ви много предварително
Takezo Sensey - модератор
Комутатор !

Имобилайзер ! (малко вероятно )
megaCom - напреднал
с електронно ли си?
branko - помощник
:? Възможно е и датчика на ХОЛ да те е скапан. Не бързай с покупките, а вземи от някой за да пробваш.
n_a - МАЙСТОРИЩЕ
Answers: 1
А другаде електриката как се държи?
yurig - специалист
Преди години съм имал подобни проблеми с Опел Аскона 2.0 i. Оказа се че причината е едно реле,което е вътре при двигателя.
pavelvasilev - специалист
Така колеги, пробвахме и с друга бобина и пак не ще да запали, стигнахме момента, проблема да ми е в компютъра MOTRONIC 0 261 200 131, виждам че на самия компютър има винтове не е капсулован което ме навежда на мисълта че има шанс да се смени съответната джаджа преди да купувам друг който трудно се намирал и е скъп, питането ми е къде мога да се обърна да ми го оправят или най-малкото да го тестват дали работи наистина или е изгорял ,преди да се набутам с пари за втора употреба без да съм сигурен че в компютъра ще ми е проблема!

Благодаря ви предварително,разчитам на вас!
Takezo Sensey - модератор
Аз пак ще кажа КОМУТАТОРА проверихте ли ?

Наскоро преди месец идентичен случай с VW passat , 2.00 i ... оказа се комутатора за 38 кинта проблема бе решен. Така наречения компютър или по точно УБ (управляващ блок) е малко вероятно да "изгори" !Потърси и друго мнение, друг майстор който да погледне колата без да му казваш какво сте проверили и т.нат. Нека той сам да предцени кое е повредено. :idea:
n_a - МАЙСТОРИЩЕ
Answers: 1
И аз пак да попитам всъщност тоците изобщо как са? Къде има ток?

Тема "Проблем - няма палене" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: