Всички имаме коли, нали ?
Takezo Sensey - модератор
pavelvasilev написа:
Така значи за моя модел Вектра комутатора е вграден в самия компютър еку :megaeek: и това е кофти защото трябва да дам 200 лева за втора употреба и за което може да се окаже че не е от компа и тогава 200 лв на вятъра.....
НЕ ПАВЛЕ !

Чети внимателно моля те !
За комутатора казах или е в делкото или е заедно с бобината !!!
Но остави го комутатора може и да не е там.

А УБ ще ти покаже къде е повредата след като го закачиш с едно въженце и го оттеглиш в някой сервиз.

Там хората имат едни "неща" които ще свържат с много букси към колата ти и ще покаже коя система НЕ работи !
Или така наречената ДИАГНОСТИКА ... след което ще занеш коя част е дефектирала и е за смяна.Само там ще се разбере кое е на 100 %.
Не си играй повече на войници щото никак не те устройва варианта "проба-грешка", замъкни я на диагностика!
Deo-x - специалист
Послушай Такезо,закарай колата на диагностиката и ще ти кажат кое заминало и кое не.Аз например при най-тежкия случай отивам там,сменят се определена част и е като нов :cool:
25th Hour - специалист
Takezo Sensey написа:
pavelvasilev написа:
Така значи за моя модел Вектра комутатора е вграден в самия компютър еку :megaeek: и това е кофти защото трябва да дам 200 лева за втора употреба и за което може да се окаже че не е от компа и тогава 200 лв на вятъра.....
НЕ ПАВЛЕ !

Чети внимателно моля те !
За комутатора казах или е в делкото или е заедно с бобината !!!
Но остави го комутатора може и да не е там.

А УБ ще ти покаже къде е повредата след като го закачиш с едно въженце и го оттеглиш в някой сервиз.

Там хората имат едни "неща" които ще свържат с много букси към колата ти и ще покаже коя система НЕ работи !
Или така наречената ДИАГНОСТИКА ... след което ще занеш коя част е дефектирала и е за смяна.Само там ще се разбере кое е на 100 %.
Не си играй повече на войници щото никак не те устройва варианта "проба-грешка", замъкни я на диагностика!
Весела тема. За съжаление на колегата не му е весело.

На C20NE комутатора е в компютъра!! Диагностиката може да покаже дали е оттам. Дано не е.

Принципно ако комутатора е до бубината /до а не във/ се проверява само с друг от кола със същия мотор. Не се ремонтира защото вътре е мазало. Но както казах на тоя мотор е във компа.

Ако желаеш мога да ти пратя на лично едни координати на човека при който аз си правя колата / пак опел/ . АКо не друго поне е коректен и му имам пълна вяра...

Прикачен файл

002699704.jpg
002699704.jpg (41.08 KиБ) Видяна 5298 пъти
Takezo Sensey - модератор
Попитах насам натам, наистина на някой модели комутатора е вграден в УБ.Така и написа "25часа". Нооо има светлина в тунела точно на Опел се рецилирали.Ако си в София мога да ти дам телефон на човека с когото приказах и се заема да оправи возилото. :-D
тонито - специалист
опела може да си прави сам диагностиката.отпред в двигателя има една свободна букса.А и В се дават на "късо" с мост и оранжевата лампа на чека за мотора започва да мига.по памет теста започва с 12 и завършва с 12..........
Takezo Sensey - модератор
Благодарим на тонито , предполагам с това темата се поизчерпа. :roll:
25th Hour - специалист
Ето http://www.topbuzz.co.uk/info/fault_cod ... .htm#bosch
този линк показва как се прави диагностика на мотора. Зависи обаче с кой мотроник си защото заблиците за грешките са различни. Предполагам че си с BOSCH Motronic 1.5 или ML 4.1 но по ското първото. Виж как се прави самодиагностика или "метода на кламера" и после ще помогнем с таблицата с грешките..
pavelvasilev - специалист
Ходих до 3-ти майстор вече направи ми диагностиката и той ми казва че е изгорял комутатора който е в самия компютър, и така намерих 2-ра употреба такъв компютър свален от работеща кола продаваща се на части в обява чрез мобилето, и в понеделник ще ми го доставят по куриер че е от провинцията и ще разбера дали е от него, стискайте ми палци да е само от това и ще ви пиша за резултата че вече ми писна от майстори а и без кола ... :feuer:
pavelvasilev - специалист
Проблема колеги се оказа че е наистина е изгорял компютъра и истинската причина да изгори не само компютъра но и акумулатора който впоследствие тотално умря :shock: , виновника за всичко се оказва пробил диоден блок в алтернатора при което ми е подавал в един момент 21 волта ток като сега го замерихме и моментално загасих двигателя за да не изгори пак нещо по електрониката, сега ще купувам нов акумулатор и нов алтернатор защото освен диодния блок е била деформирана основата на алтернатора, та всичко дотук заради пустия ми алтернатор съм се бръкнал 150лв за компютъра, 40 лв диагностиката, датчик на хол сименс 60 лв, и сега 140 лв за акумулатор и около 200 лв за читав алтернатор и всичко прави 590 лв :feuer:
Но това е положението като караме стари трошки

Тема "Проблем - няма палене" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: