• 1
  • 2
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
Justy - майстор
И контактор не ти трябва. Има пускови табла - два бутона - Пуск и Стоп :wink:
stefan_gb - специалист
И откога два контакта НО и НЗ им викат (пусково табло) :-D
Justy - майстор
Така се продават в магазините, възражения на адрес www.armenskipop@yahoo.com :razz:
Милен - майстор
По нагоре ти обяснявах на дълго, не стана ясно какво си направил. :?
Ето и по накратко Пускаш си от главното табло до помпата трижилен кабел - фаза, нула и защитен. Защитния го вземаш от нулата. Фаза + работна нула през контакти от контактора, защитен проводник (пак нула) директно на корпуса на таблото и помпата. Може и да заземиш таблото но не разчитай само на това заземление да играе ролята на защитен проводник.

При отпадане на нулата някъде преди теб ще ти изключи и контактора нали и за него трябва нула. Обаче ако си направиш някаква тънка сметка и от главното табло до таблото на помпата си сложиш двужилен кабел и използваш и заземяване на таблото и нулата в него е възможно контактора да продължи да работи през заземлението и да ти офази табълцето през двигателя и т.н.
Fen - напреднал
Здравейте . Милене точно така съм го нправил както си го писал с трижилния кабел защитната нула си е вързана твърдо на корпуса-да и не минава през конт.. . Притеснението ми просто беше за това както бях описал да не този проводник на защитната нула да се окаже под огромно натоварване след отпадане на нулата от трафа и и т.н. И така акто гледам решението е с ДТЗ само за помпата и с отделен стабилен заземител , и корпуса на двг да си е вързан само за заземителя !!! И тогава при възникване на някаква утечка вече да си сработи ДТЗ -то . Един въпорс -може ли да си ползвам забитата 5 метрова тръба в земята за заземител за ДТЗ-то

Абе просто малко си противоречат нещата или не не точно противоречат незанм. и ас какво да избера ..по не ас така разбирам

Единя случай е добре корпуса на двигателя който си е вързан към земята все пак да се занули твърдо заради възникване на опасни потезнициали спрямо земя- обаче твъда нула --следователно --опсасноста за дето говорех

Другия случай дасе разчита само на ДТЗ и да няма твърда нула на корпусна на ДВГ-то
sandio2007 - напреднал
Здравейте !При всички \"мокри\" или външни Ел-съоржения ДТЗ-то е задължително!Точка!Стандартните изисквания не се обсъждат ,а се изпълняват!
  • 1
  • 2

Тема "Контактор за градиснка помпа" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: