Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
bobykafe - специалист
vanko68- автогенераторите са трифазни и след изправянето пулсациите са много по- малки. А от автомобилния кондензатор /акумулатора/ по- голям не съм виждал!
plamen6100 - специалист
40А и на мен ми звучи малко множко, вземи го пусни/свържи/ направо на акумулатора и го измери през един амперметър и му измери съпротивлението и пиши тук, малко повечко данни да имаме за да дават идеи хората
vanko68 - специалист
bobykafe-ako наистина акумулатора можеш да го квалифицираш като най-голения кондензатор,който си виждал,то тогава за какво са филтровите кондензатори във всяка автомузика? Правил съм си навремето 2х400 Вт с 5 Фарада ( 5 млн микрофарада) кондензатор. За какво ли съм се набутал?
lz1wvm - специалист
Кондензаторите се слагат до или в самата апаратура.Независимо дали е в кола или на 220 волта.Предполагам служат за обиране на моментните токове.Демек пада на напрежение по кабела от акумолатора до самата апаратура.Ако примерно апаратурата е 800 вата каква ще е консумацията при 12 волта и какъв кабел(с какво сечение) трябва да се прекара до тази апаратура за да няма пулсации на напрежението.
П.С. А колкото до ел.мотора да не е 40W
plamen6100 - специалист
Много взехте се отдалечавате от главната тема, човека пита за двигателчето а вие взехте музика да му слагате :lol:
ето няколко снимки на въпросното моторче

Прикачен файл

Изображ.009.jpg
Изображ.009.jpg (81.95 KиБ) Видяна 3921 пъти

Прикачен файл

Изображ.008.jpg
Изображ.008.jpg (78.32 KиБ) Видяна 3921 пъти

Прикачен файл

Изображ.006.jpg
Изображ.006.jpg (78.64 KиБ) Видяна 3921 пъти
lenko71 - специалист
На първата снимка долавям някаква щампа 12/40 - ако от това съдиш че е 12V/40A мисля че си в грешка. Най добре го свържи към един акумулатор( автомобилен) през амперметър и виж какво ще покаже.
moimoimoi - майстор
така като го гледам не ми изглежда да е голямо, и като се има впредвит надписа12/40 и няма букви за означение на ток и напрежение ,си мисля че 12/40 означава - 12 волта /за кола/ и 40 вата мощност,
обикновенно се дава работното напрежение и мощноста
тоя мотор вътре вместо статор има 2 магнита а ротора е намотка

и ако искаш да го захранваш от мрежата ти трябва някакъв трансформатор 50-60 вата и изправителна плочка/грец/ монтиран на охлаждащ радиатор
това с изправителната плочка/грец/ ми звучи доста сложно, такива плочки продават ли се или трябва сам да си я направя (ако трябва можете ли да ми кажете какво ми е необходимо за направата и схемата по която да свържа компонентите)
и за какъв охлаждащ радиатор става дума, колко се загрява тази плочка :?
moimoimoi - майстор
изправителната плочка /грец-а/ се продава в почти всеки магазин за електронни компоненти струва 2-3-4 лева
виждал съм 2 модела :3510 и 5010, естествено 5010 го дават по издържлив- потърси си такъв, а за радиатор нещо с размери 10x8 трябва да ти свърши работа
все пак за какво ще го ползваш това нещо?
ето това е грец изправител- готов,трябва да е отбелязано кое краче е плюс,минуса е на диагонала му, а другите две са за захранването-от трансформатора,изводите са му за автомобилни кабелни обувки

Прикачен файл

kbpc5010.jpg
kbpc5010.jpg (21.35 KиБ) Видяна 3865 пъти

Тема "Eл. мотор от автомобил" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: