Място за идеи и желания за проектиране и изработка на готови проекти.
Стефан - майстор
velsi написа:
Нека не спорим излишно. И без това темата е друга. Познавам поне десет човека, които имат маркови ATV-та и ги карат само офроуд. Нито едно от тях няма регистрация.
.
Всеки решава сам за себе си. Но, когато стане белята, всяка сутрин комисар Костов ги съобщава по БТВ
vanko68 - специалист
Белята няма абсолютно никаква връзка с регистрацията.Като знам само колко са компетентни в Технотеста,и как при преместването от един в друг джоб на 100 лв се регистрира всичко. И не вярвам един регистрационен номер да успее да помогне,ако в главата на задкормилното устройство няма никой.
romanpm - майстор
Бих ти препоръчал да намериш стара кола каквато и да е която има изградена добра конструкция режеш отгоре , отстрани всичко и т.н. , а двигател се събира :)
sek.1 - специалист
Преди десетина години правихме с приятели бъги от Шкода 120L стана доста сполучливо и още се движи никъде не сме го регистрирали.
bravo - напреднал
Най-трудно е да докара "геометрията" на автомобила, затова използвайте рама от някоя стара кола или тракторче (например Мургаш). После можете да подсилите рамата с профили или да смените някои елементи, но конструкцията трябва да е оригинална. Окачването по принцип е сложна работа - иска доста познания, сметки и тестове. Двигателя и трансмисията ще ашладисате сравнително лесно. Що се отнася до регистрацията, ако бъгитата са за офроуд май не ви е нужна. Закон за движение по ПЪТИЩАТА :lol:
MASTER - специалист
Стефан написа:
velsi написа:
Нека не спорим излишно. И без това темата е друга. Познавам поне десет човека, които имат маркови ATV-та и ги карат само офроуд. Нито едно от тях няма регистрация.
.
Всеки решава сам за себе си. Но, когато стане белята, всяка сутрин комисар Костов ги съобщава по БТВ
Този смешник говори само за произшествия по пътищата, закона за движение по пътищата важи само за пътищата от републиканската пътна мрежа.

Извън пътя може да караш каквото щеш, както щеш и да се трепеш на воля.

Определени модели мотоциклети и АТВ не могат да се регистрират в КАТ, защото конструктивно не отговарят на изискванията - най вече липса на светлини. Тези модели се ползват най вече за състезания по крос, или офроуд. Въпросните модели могат да се карат без регистрация в гората, тъй като няма уредена нормативна база.
В нормалните държави е изрично забранено да се карат каквито и да е било МПС-та из природата, докато при нас нито е забранено, нито има орган, който да следи за това.

А за правенето на бъги - напълно е възможно. Само че коства много време, нерви и пари.

Един съвет към автора.Замисли се кое удоволствие точно търсиш. Ако ти се кара бъги - намери си бъги, и карай.
Ако ти се занимава с правене на бъги - тогава почвай и го прави.
housedoktor - майстор
Нещо подобно на това си е голямо предизвикателство.Но ,ако е само за оффроуд е съвсем различен тип конструкция

Прикачен файл

DUNE-BUGGY-001.jpg
плажно бъги
DUNE-BUGGY-001.jpg (114.84 KиБ) Видяна 12608 пъти

Прикачен файл

1000cc-Dune-Buggy-PG1000-.jpg
оффроуд бъги
1000cc-Dune-Buggy-PG1000-.jpg (93.4 KиБ) Видяна 12608 пъти
MASTER - специалист
Жълтичкото става за в гората :lol: :lol:
bonjyr89 - специалист
MASTER написа:
Стефан написа:
velsi написа:
Нека не спорим излишно. И без това темата е друга. Познавам поне десет човека, които имат маркови ATV-та и ги карат само офроуд. Нито едно от тях няма регистрация.
.

Извън пътя може да караш каквото щеш, както щеш и да се трепеш на воля.

Определени модели мотоциклети и АТВ не могат да се регистрират в КАТ, защото конструктивно не отговарят на изискванията - най вече липса на светлини. Тези модели се ползват най вече за състезания по крос, или офроуд. Въпросните модели могат да се карат без регистрация в гората, тъй като няма уредена нормативна база.
В нормалните държави е изрично забранено да се карат каквито и да е било МПС-та из природата, докато при нас нито е забранено, нито има орган, който да следи за това.

quote]

MASTER длъжен съм да не се съглася с теб за това,че в Р.България е разрешено да се кара каквото и да е било превозно средство и няма кой да следи за това.
Има една институция наречена КТИ (Контролно Техническа Инспекция)
всичката нестандартна техника както и земеделска строителна и специализирана която неможе да се регистрира към КАТ си длъжен да я регистрираш към КТИ,там процедурите са доста по-улекотени.А именно те са тези които следят кой кара из горите нивята и т.н. идват с някоя УАЗ-ка или НИВА и ти искат удостоверение за правоспособност ако не си виждал мога да ти сканирам някой ден някои от моите,и ако не им представиш такъв акт ти шибват,че тези от кат ти се виждат като пари за закуска :-D

Иначе за бъгито аз си правих преди години "картинг 4х4 " използвах гуми от електрокар преден мост от УАЗ дискови спирачки от Москвич,рейка от ЗАЗ,двигател от ИЖ Спорт Юпитер-5 о тръби от скеле които ги гънах на тръбогиб за рамата.Беше самоделка но много вървеше няма нищо общо с тея "АТВ-та"

ПП. MASTER не ме разбирай погрешно с тоя пост нежелая да се заяждам,ако настояваш ще го изтрия.

Поздрави!
stepoff - специалист
Вносител съм на ето тези модели. за повече инфо 0888 774б707 Мартин
http://www.bigobg.com/bigomotors/catalo ... goryID=135[/url]

Тема "Бъги можем ли и дайте идеи и съвети" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: