Всички имаме коли, нали ?
evgor - напреднал
Миналата седмица има проблеми с акумулатора,но след като го заредих всичко се оправи.Вчера обаче пак отказа,заредих го отново,ама нищо.Та проблема е следния.Като врътна ключа,таблото си светва,чистачки,фарове,мигачи,всичко си работи.Обаче като се опитам да запаля,тока изчезва някъде и даже не успява да завърти стартера.От какво може да е,да не е окъсило някъде и как може да се провери дали става оттечка по кабелите?Някакви други идеи какво се случва?
velsi - Почетен майстор
Трябва да свалиш стартера и да му почистиш контактната система. Това е бобината, която е отгоре върху мотора на стартера и дърпа бендикса. Вътре има една дебела, медна пластина, която нагаря с времето и прави този проблем.

Прикачен файл

starter.jpg
starter.jpg (38.37 KиБ) Видяна 6080 пъти
тонито - специалист
за смяна са четките и втулките на стартера
провери масата към двигателя дали е здрава!
leonardo_vd - модератор
Подай + от акомулатора директно към стартера и ако не завърти значи е от него. След това пиши. :wink:
lenko71 - специалист
Не бързай да сваляш стартера. Измери първо напрежението на заредения акумулатор. След като пробваш да стартираш лампите на таблото продължават ли да светят по-същия начин или ...? Ако напрежението на акумулатора след пробата е под 12V значи е загинал(акумулатора)
stefan_gb - специалист
Не е от стартера, както описва питащия след опит да запали му пропада напрежението. Възможни причини са проблемен акомулатор, разреден акомулатор, окислени акомулаторни накраиници и обувки, хлабава маса кум купето или от купето кум ДВГ, некачествена връзка в клема 30
Deo-x - специалист
Зареди ли акумулатора с дестилирана вода,може да е спаднала под нивата им/да се долива/ и да подава слабо тоците и на колко е години акумулатора.Ампера на акумулатора колко ти е 55 или 65 ли,за да съответва според мощноста на колата ти.
25th Hour - специалист
evgor написа:
Миналата седмица има проблеми с акумулатора,но след като го заредих всичко се оправи.Вчера обаче пак отказа,заредих го отново,ама нищо.Та проблема е следния.Като врътна ключа,таблото си светва,чистачки,фарове,мигачи,всичко си работи.Обаче като се опитам да запаля,тока изчезва някъде и даже не успява да завърти стартера.От какво може да е,да не е окъсило някъде и как може да се провери дали става оттечка по кабелите?Някакви други идеи какво се случва?
Розетката зад партона на ключа в конзолата на волана. Има един плъзгач,който се износва. Всички тоци си ги има всичко свети и.т.н. но няма ток след бобината.

И един съвет- казвайте какви коли карате защото така е направо смешно да се гадае. Вклютичелно и аз.

Замерването става много лесно и се тръгва от най еФтино към най-скъпо. А стартер и алтернатор не са най ефтини за проверка....

Провери си това което ти казах-розетка или клеморед зад патрона на стартерния ключ.
tassel - специалист
Според мен проблема е в акумулатора. Най-вероятно му е паднал ампеража. Вземи от някъде друг и пробвай с него.
Deo-x - специалист
Би трябвало да е от акумулатора,при мен така се случи преди.Завъртям стартера,лапмпите си бачкат,ама не ще да пали беше спаднало напрежението 10-12,така показваше стрелката на таблото,електрониката си е ок.При бутане става паленето,на мяста не.Рекох си,айде нов акумулатор "искър" ще ми писна стария.И досега няма проблем с "искър-а".Вземи от познат батерията му и пробвай.Ако не става,на електро сервиз.

Тема "Проблеми с тоци или ...?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: