ЗДРАВЕЙТЕ
ЩЕ ВИ БЪДА БЛАГОДАРЕН АКО НЯКОЙ ОТ СПЕЦИАЛИСТИТЕ МИ ПОМОГНЕ
ИСКАМ ДА ПУСНА ЕЛ.ДВ(АСИНХРОНЕН) С МОЩНОСТ 3KW
КАТО ИЗПОЛЗВАМ НАЛИЧЕН КОНТАКТОР К-12А И ТЕРМИЧНА ЗАЩИТА
ОТ 6-10А
СЪЩО ТАКА РАЗПОЛАГАМ И С БУТОНИ ЗА ОТКРИТ МОНТАЖ
ПУСК И СТОП
РАЗТОЯНИЕТО ЗА ПУСКАНЕ Е 6 МЕТРА
КАБЕЛЪТ КОЙТО ЩЕ ПОЛЗВАМ ЗА МОТОРА Е (ШВПС 4х2.5мм)
А ЗА ОПЕРАТИВНА (3х1.5мм)
ще се опитам да приложа и схема в pdf-format
но ми е за първи път и незнам дали ще се получи
моля проверете схемата и ако има корекции пишете БЛАГОДАРЯ
								
																	ЩЕ ВИ БЪДА БЛАГОДАРЕН АКО НЯКОЙ ОТ СПЕЦИАЛИСТИТЕ МИ ПОМОГНЕ
ИСКАМ ДА ПУСНА ЕЛ.ДВ(АСИНХРОНЕН) С МОЩНОСТ 3KW
КАТО ИЗПОЛЗВАМ НАЛИЧЕН КОНТАКТОР К-12А И ТЕРМИЧНА ЗАЩИТА
ОТ 6-10А
СЪЩО ТАКА РАЗПОЛАГАМ И С БУТОНИ ЗА ОТКРИТ МОНТАЖ
ПУСК И СТОП
РАЗТОЯНИЕТО ЗА ПУСКАНЕ Е 6 МЕТРА
КАБЕЛЪТ КОЙТО ЩЕ ПОЛЗВАМ ЗА МОТОРА Е (ШВПС 4х2.5мм)
А ЗА ОПЕРАТИВНА (3х1.5мм)
ще се опитам да приложа и схема в pdf-format
но ми е за първи път и незнам дали ще се получи
моля проверете схемата и ако има корекции пишете БЛАГОДАРЯ
Прикачен файл
SHEMA-1.JPG (43.49 KиБ) Видяна 9414 пъти
 Ако двигателя ти изключи от терморелето без да се натоварва (без да загрява) вдигни малко настройката на релето. Настройката на терморелето трябва да бъде с 1.2 по голяма от номиналния ток на двигателя при 380В, който пише на табелката му.
 Ако двигателя ти изключи от терморелето без да се натоварва (без да загрява) вдигни малко настройката на релето. Настройката на терморелето трябва да бъде с 1.2 по голяма от номиналния ток на двигателя при 380В, който пише на табелката му.

