• 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
Най - вълнуващия въпрос зимно време.
tyo - специалист
lenko71 написа:
Еееее, за тая работа се иска мноооого учене...:)
Колега явно много си учил :cool:
Antonii - майстор
lenko71 написа:
tyo написа:
Колеги чакам отзиви :)
След всичко изписано дотук какви отзиви очакваш, да ти кажем как се прави перпетуум мобиле ли? Еееее, за тая работа се иска мноооого учене...:)
Опитвали са, и с много учене пак нестава. :wink:
filmatoplo - майстор
Ше го имам и сайта ,не ме регистрира -яй мъната.
vanko68 - специалист
Да не те е напекло слънцето на плажа? И бирата да е била в повече...
2v6 - майстор
barekov1 написа:
Тук май някои само си чешат езиците. Едва ли някой от вас би инвестирал в тази техника! Тези от Видин знаят, че на строителната площадка на Дунав мост 2 Изхвърлиха почти всички генератори на фирмата ГАМ и прекараха ток от ЧЕЗ. Защо ли?? :?
И забравих да кажа, че си набавиха от Испания парни котли.
Аз съм инвестирал - генератор 5 kW (четиритактов ДВГ със стартер и въздушно охлаждане - 1200 лв), климатик (20к, 6 kW топлинна мощност, 2 kW консумация на ток - 600 лв). Сега остава да "сделам" топлообменника за газовете от ауспуха. Загретия въздух от охлаждането на двигателя ще поддържа питата на външното тяло топла, да не се заледява :idea:
barekov1 - специалист
2v6 дай не-коя снимка да видим кво си сътворил. На ДВГ по голямата част от топлината излиза от охладителната система, а не от ауспуха.
tyo - специалист
2v6 написа:
Аз съм инвестирал - генератор 5 kW (четиритактов ДВГ със стартер и въздушно охлаждане - 1200 лв), климатик (20к, 6 kW топлинна мощност, 2 kW консумация на ток - 600 лв). Сега остава да "сделам" топлообменника за газовете от ауспуха. Загретия въздух от охлаждането на двигателя ще поддържа питата на външното тяло топла, да не се заледява :idea:
Браво колега! Аз тъпча още в дебрите на теорията :sad:
Само да те питам, защо избра ДВГ с въздушно охлаждане?
LazarGanev - "Велик майстор"
Ами вероятно защото такива слагат на малките преносими генератори, защото е попросто и евтино :)
V-образний, двигателят на метан ли ще работи?
filmatoplo - майстор
Чувал съм за газови термопомпи. Лазаре ти си по тая част - нещо Тойота ли беше.
2v6 - майстор
tyo написа:
2v6 написа:
Аз съм инвестирал - генератор 5 kW (четиритактов ДВГ със стартер и въздушно охлаждане...

Браво колега! Аз тъпча още в дебрите на теорията :sad:
Само да те питам, защо избра ДВГ с въздушно охлаждане?
Не съм избирал - с водно охлаждане бензинов генератор до 2000 лв нямаше на магазина :sad:
С водно е по-добре - директно си ползваш водата за отоплението :idea:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Тема "Шантава идея - Бензинов ДВГ на метан, използван за отопление" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: