moimoimoi написа:еми купуваш си такъв ключ и си ок, а можеш ли да различиш коя е пусковата и коя работната намотка?да!

moimoimoi написа:еми купуваш си такъв ключ и си ок, а можеш ли да различиш коя е пусковата и коя работната намотка?да!
moimoimoi написа:тогава действайте колега добревДействам колега
Johny написа:Ключа сигурно действа по същия начин - перво двете намотки, после само работната, но щом е ключ, трябва да го завъртиш още един път, след като развърти мотора.ключ няма а има едно като прекъсвач през които като мине ток се загрява едно реотанче и прекъсва пусковата намотка.
Vancata написа:Препоръчвам ти да замериш намотките. Това пушене е в следствие от топене на лака от проводника и изолацията на групите намотки.Трябва да разделиме нещата. Както казах вече, с ключа "рига" се подава едновременно напрежение на двете намотки при натискането му. Той се самоблокира механически. Когато го отпуснеш, една пружинка връща леко назад контактите за пусковата намотка и я прекъсва, а работната остава включена.
БТВ: Стана ми интересно, за пръв път чувам за този род перални без центробежен прекъсвач или реле. Нещо не можах да схвана как изключва пусковата намотка, трябва да задържа бутона или реле задържа бутона докато се развърти ротора до нужната скорост за да изключи пусковата намотка? Ако може малко по добро разяснение на ЛС за да не спамим излишно темата на човека.
Прикачен файл
Прикачен файл
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: