Очаквах малко по сериозен отговор от Ванко спрямо честото ON/OFF на компресора, не се обоснова а и както казва vreden климатроника си работи долу горе така. Също незнам защо е останал с впечатление че не съм електрорехник а и и мам и някакво понятие от ектроника и дори и от климатроници .
Идеята за управление на вентилатора е елементарна и не ми е проблем но все пак не ми харесва, от икономическа гледна точка когато работи компресора натоварва доста двигателя което е разход а също и влияе на динамичноста на колата. Затова мисля че ако потдържам определен градус чрес спиране и пускане на компресора е по добрата идея същевременно вентилатора ще е на максимална степен ( така не е ли по добър топлообмена ...
И не на последно място един компресор втора ръка в добро състояние е 80лв а тази сума при честа употреба на климатика през сезона мисля като разход за гориво ще я надхвърлим, поне така смятам аз ....
Термоконтролера има аналогов изход 4..20mA и мога да го използвам за управление на вентилатора все пак, но като се замисля ако ще намалям само скороста на вентилатора по добре да не правя нищо защото ключа е все пак пред мен ....
Идеята за управление на вентилатора е елементарна и не ми е проблем но все пак не ми харесва, от икономическа гледна точка когато работи компресора натоварва доста двигателя което е разход а също и влияе на динамичноста на колата. Затова мисля че ако потдържам определен градус чрес спиране и пускане на компресора е по добрата идея същевременно вентилатора ще е на максимална степен ( така не е ли по добър топлообмена ...
И не на последно място един компресор втора ръка в добро състояние е 80лв а тази сума при честа употреба на климатика през сезона мисля като разход за гориво ще я надхвърлим, поне така смятам аз ....
Термоконтролера има аналогов изход 4..20mA и мога да го използвам за управление на вентилатора все пак, но като се замисля ако ще намалям само скороста на вентилатора по добре да не правя нищо защото ключа е все пак пред мен ....