Всички имаме коли, нали ?
crez - майстор
сола 180 написа:
Не разбирам защо се толерират теми които не са измислени от авторите им ,а са копирани от някъде?????Всеки може да се порови и да си намери тази информация.Нали форума е Направи сам , а не "копирай и постни".

Пък и като хвърлих бърз поглед над копираното видях
"вследствие на което запалителните свещи се замърсяват по-малко,т.е. можете да ги сменяте 3-4 пъти по-рядко"
Нима сменяме свещите поради замърсяване?Аз мисля ,че има друга причина .
Човека е съвсем точен,(тук си доста неподготвен) :lol: да работата на свещите се влияе от нагара който се натрупва върху електродите. Пресметнато е че 25-30К км. при работа на бензин и детонации от него свеща губи качествата си. При работа на газ няма детонации, няма нагар и др. така че по рядката им смяна е възможна.
stefan_gb - специалист
NEMESIS написа:
Статията е много добра и полезна!
При мен обаче се получи друга изненада наскоро и то на няколко пъти:
Както си карам започва да губи мошност на газ и едвам се движи,спирам и отварям капака-каква ми беше изненадата когато видях че изпарителя си е топъл но тръбичката от клапана и самият клапан за газ преди изпарителя са замръзнали-тръбичката беше замръзнала половината.Имам познания по газовите и направих следното-спиране на газта,отваряне и чистене на клапана-оказа се пълен с боклуци.
След известно време се получи абсолютно същото-пак отворих клапана но се оказа че не е в него проблема,продължих с разглобяването на сондата.На сондата има тръбичка по която газта отива към двигатела-тази тръбичка се развива от сондата и там има съчма и пружинка-клапан който предотвратява пускането на газ при късане на тръбичкаата примерно.Та тази тръбичка към сондата беше почти запушена изцяло и не газта едвам се процежда.Махнах клапана,почистих сглобих и няма проблем засега :? Леко побългаряване свърши работа-понеже явно се сипват по газстанцийте и много боклуци с газта.Сега при евентуално запушване-ше е проблема само в клапана и филтърчето му.
Същото се случва с замръзване на клапана когато е много малко газта в бутилката-или както казват някой "движи се на изпарения" когато почне да привършва газта пак се получава едно обледяване на клапана-по какви причини не мога да си обясня поне. :?
Не мисля че замръзването е от задръствания на каквото и да било ..... обикновенно това става от теч в системата и никога от малко газ в бутилката поне според мен .....
Замръзването е породено от движение на флуида.
Johny - майстор
Замръзването е единствено поради теч в системата. Това е бързо изпаряваща се течност /втечнен газ/ и превръщането от течна в газообразна фаза е свързано с поглъщането на много топлина. На същия принцип действа и студената упойка - пръска се с етер и той изпарявайки се охлажда и обезболява тъканта.
И какво значи замръзва клапана. Това са глупости.
1. Газта не замръзва.
2. Замръзва влагата от въздуха, която кондензира върху охладените тръбички. В херметичната система няма флуид, който да замръзне.
Просто при повторното сглобяване е натегнат нипела, с което е отстранена нехерметичността.
сола 180 - специалист
На 25th Hour няма да му отговарям щом не ще .
Ако някой иска да пита на лични квото можем ще помагаме.

Чичо crez зная за твоите"познания" за автомобилите.И друг път сме спорили ама явно не помниш.Кви детонации бе пич това да не е Москвич с бензин 86??????

И искаш да кажеш , че на газ според статията свещите се сменят през 120 хил.км????????????????????????????
А сега да видим кой е неподготвен :lol: :lol: :lol:
илко илиев - специалист
защо так мислиш? може и да не се сменят на 120хил., но аз карам ситроен зх карборатор и свещите ми са на около 50хил и като ги проверявах преди студа имаха хляб за още поне 20хил. само им регулирах разстоянието.като има хубава работа на двигателя какво толкова има и да хубави свещите тоест да не са някое менте изкарват
NEMESIS - специалист
Пресен опит от днес-нарочно сипах малко газ и карах докато почна да привършва,появи се обледяването веднага още като започна да свършва газта-обледява клапана и част от тръбичката към изпаритела-изпаритела си е топъл обаче-не знам по каква причина се получава това.Възможно е да става така защото съм махнал съчмата и пружинката в тръбичката на сондата-за мен това е обяснението-теч на газ категорично няма отникъде.
Както писах по нагоре-има на самата сонда-на тръбичката по която излиза газта към двигатела-в горната и част на тази тръбичка една съчма и пружина-при мен аз съм ги махнал защото се задръства там с боклуци и по добре да чистя клапана отколкото да отварям сонда,тръбички и т.н. :)
NEMESIS - специалист
Нагледно искам да обясня за коя съчма става дума която аз съм махнал нарочно:
На снимката е сонда която имам просто за снимка но те са еднакви в устройството си,на тази сонда там където се вижда пласмасата на снимката е входа за газ-от там се пълни,на тази пласамаса трябва да има поплавък и магнит там но то не е интересно:
Изображение
На тази снимка сме развили тръбичката по която отива газ към изпарителя:
Изображение
На тази снимка се вижда че под тръбичката има съчма и пружина:
Изображение
Самата тръбичка и сонда:
Изображение
При мен-тази съчма и пружинка съм махнал-зашото там се задръства с боклуци-толко са ни качествени горивата- да не отварям сондата често да чистя.
Предполагам че като съм елиминирал тази съчма и пружина се получава някакво голямо налягане може би и като остане малко газ в бутилката започва да замръзва клапана понеже там е най тясно от цялата магистрала към двигатела-аз поне нямам друго обяснение.
Надявам се че що годе го обясних нагледно и разбираемо.Не че пречи това облядяване-то се случва смао при свършването на газ-но ми е интересно защо се получава?
Теч на газ нямам отникъде-проверено с всички възможни начини :-D
stefan_gb - специалист
Замръзването не е поради липса на съчмата.
bobykafe - специалист
От описанието на проблема си вадя извода, че там някъде е най- тънкото място в системата и при намаляване на горивото /е как да напиша точно тук- газта :lol: / изпарението се получава точно там. Провери дали ти отваря добре клапана или действа като дросел и ...хм... газта се изпарява непосредствено след него, а не в изпарителя.

сола 180- колата ми се движи изцяло и само на газ от поне 4 години поради повреда в бензиновата помпа, поне два пъти съм сменял ангренажен ремък, но свещите дори не съм ги отвивал скоро... То това сигурно обяснява защо понякога /много рядко, но зачестява вече/ колата пали и работи 10-ина секунди на 3 цилиндъра... проблеми с разхода също нямам...
NEMESIS - специалист
Подчертавам пак,че проблема е само когато има много малко газ и е на привършване-в други случай няма никакви проблеми.
Не че ми пречи това нещо че при свършека на газ обледява-но просто ми е интересно що аджеба става така :-D

Тема "Статия "Тръгваме на газ"" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: