• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 32
Всички имаме коли, нали ?
velsi - Почетен майстор
15 секунди не е ли твърде кратко време? Има ли възможност за регулиране? При един дизел това е само времето за подгряване. Понякога дори повече.
Master Lusco - помощник
Точно заради подгряването и паленето е направена на 15 сек. Аз карам дизел и времето е напълно достатъчно. Големият процент подгр. свещи работят 9-12 сек. Има бързо нагряващи - 1-3 сек. И има и от старите дизели /като напр. 200D, 240D и 300D на Мерцедес W123 които загряват 30-45 сек. Това са по-специални модели и за тях се налага препрограмиране - не е проблем, но са единични случаи. :) От София съм. Който иска да ми пусне ЛС.
Аз си монтирах DRL, на дългите светлини и засега съм доволен. За повече информация прочети тук:
http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=14298
housedoktor - майстор
Включването на фарове през деня намалява катастрофите с 30% Аз винаги карам на фарове ..винаги
sstefanov - майстор
И все пак (нали сме "направи сам") някой има ли схема на подобно устройство?
stefan_gb - специалист
sstefanov написа:
И все пак (нали сме "направи сам") някой има ли схема на подобно устройство?
Нещо като идея: управляваме едно реле посредством "+" от звездния център на генератора и един 20А диод да върне към габаритите.
sstefanov - майстор
От това, което прочетох до тук функциите на устройството трябва да бъдат:

1. Да светят дългите светлини, но с намалена мощност.
2. Да светят само когато двигателят работи , когато е спрял - да се изключват автоматично.
3. Да работи само когато светлините са изключени и да не пречи на нормалното им функциониране при включване на къси или дълги.
4. Добре е да има малко закъснение, но не е задължително.
5. Добре е схемата да е максимално проста и лесна

Нещо друго сещате ли се?
ditronix - специалист
Закъснението идва от фактът,че схемата трябва да провери и установи двигателят запален ли е със сигурност.Това,което правим във форума на РЕНО е със закъснение от 5 сек.През това време се правят измервания на напрежението на акумулатора и ако тези измервания установят трайно стойност над 13,5V-схемата пали дългите на 40%.Другите неща са така.Монтирането на този вариант на някои коли е много лесно-РЕНО,ПЕЖО,ФОРД ТРАНЗИТ.На някои обаче има повече разтакаване,защото имат релета за светлините.Иначе контролерчето се сипва нейде около ключа на светлините и връзките се правят там.
sstefanov - майстор
Чак контролер - не мисля.
Засега виждам 1 реле с 1 транзистор, 2 диода и 2 резистора.
lenko71 - специалист
Ами това:
sstefanov написа:
1. Да светят дългите светлини, но с намалена мощност.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 32

Тема "Късите светлини през деня" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: