• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
Всички имаме коли, нали ?
ESPACE - майстор
Нормално е, няма да те стопли тази кола. Затова на дизелите на Ford Connect например слагат и печка.
LZ - специалист
Ами логично е да не е нормално, да нямаш парно като хората. Не коментирам работната температура на колата.
Очевидно нещо на колата не е в ред и при положение, че е гаранционна е редно от Пежо-България да отстранят проблема за тяхна сметка.
Оплакването би трябвало да е, че няма парно, а те да си търсят причините, ако искат и в налягането на задна лява гума :evil:
Ако се закучи работата, пишеш едно недоволно, сравнително възпитано писмо до Пежо-България, чакаш известно време и продължаваш с Пежо-Франция. Според мен, шанса ти за успех не е малък.

п.п. Най ме кефи твърдението "еми те дизелите са така, няма парно". Това да ми го каже 12-13 годишен ученик е ОК, ама монтьор и то във фирмен сервиз на съответната марка, говори меко казано много зле за тези хора

п.п.2 И не отивай там с готова диагностика "аз мисля, че е еди какво си...". Отиваш, казваш им какъв е проблемът и ги оставяш да се борят за неговото отстраняване. Иначе защо си давал пари за нова кола и гаранционно обслужваме?
mitko414 - специалист
Опитай с картон пред радиатора, но не нацяло, а около 2/3 от площта.
Пиши за резултата.

Ако ти се чете.
Последна промяна от mitko414 на нед дек 20, 2009 1:02 pm, променено общо 1 път.
joe007 - специалист
Служебното рено(канго)има убийствено парно,и то още преди да достигне нормалната работна темп.на двигателя.
Да не би нещо по парното да е проблема,я клапи я нещо подобно?
nivanov - специалист
Гледам, че е на 20К километра,. сменян ли е поленовия филтър?
Парно и при 40 вътре трябва да имаш и то доста стабилно, по скоро поленовия филтър, през който взима въздух парното, е задръстен и не може да пусне достатъчно поток
LZ - специалист
nivanov написа:
Гледам, че е на 20К километра,. сменян ли е поленовия филтър?
Парно и при 40 вътре трябва да имаш и то доста стабилно, по скоро поленовия филтър, през който взима въздух парното, е задръстен и не може да пусне достатъчно поток
Това е възможна причина, но ако върти въздуха вътре в купето, той не минава през поленовият филтър. Но е добре да се смени, защото нашите улици са много мръсни и се зацапва бързо.
stefan_gb - специалист
Затворената система при дизеловия двигател съвсем спокоино може да работи на 95 - 100 градуса, друг е въпроса за колко градуса е термостата в обсъждания автомобил. След като като при спускане по наклон двг изтива невиждам друг виновник освен термостата. Не ми се струва нормално термостата оригинално да е за 83 градуса, това е ниска работна температура за дизел. Но въпреки всичко и при 80 градуса трябва парното да е добро според мен.
inspo - майстор
Колега най добре е да попиташ някой със същата като твоята кола . Нямш ли регистрация във форума на ПЕЖО Там ще знаят най-добре . :-D
сола 180 - специалист
mitko414 написа:
Опитай с картон пред радиатора, но не нацяло, а около 2/3 от площта.
Пиши за резултата.
Митко и другите ти мнения бяха върха ама това направо кърти .
Абе това да не е трактор ЮМЗ или москвича на дядо ти.Ами ако с твоя акъл човека си прегрее колата ????Не давайте такива акъли, че не се знае кой ще ви се върже.

А на автора казвам- не е нормално.И някой да е чувал , че има разлика между това на колко започва да отваря и на колко е напълно отворен термостата????Не открих в АД нормалната работна темп на мотора (който така и не се разбра кой точно дизел е).
Стефан - майстор
LZ написа:
...Очевидно нещо на колата не е в ред и при положение, че е гаранционна е редно от Пежо-България да отстранят проблема за тяхна сметка.
Оплакването би трябвало да е, че няма парно, а те да си търсят причините, ако искат и в налягането на задна лява гума :evil:
Ако се закучи работата, пишеш едно недоволно, сравнително възпитано писмо до Пежо-България, чакаш известно време и продължаваш с Пежо-Франция. Според мен, шанса ти за успех не е малък....?
Всичко, което пишеш, щеше да е вярно, ако сервизите не бяха в България. С български тарикати-сервизни работници и ръководители. Личен пример. Гаранционна кола. АМК СИТРОЕН Пловдив. Сервизно обслужване. Гаранционно. Ужас. Нямам думи. Пояснявам - отивам за гаранционно обслужване. Взеха колата, и не ме пускат да наблюдавам какво правят. Дават ми документ, и си плащам като поп. До тук добре,.... Но... Впоследствие установявам, че от всички действия само съм плащал. Като реших да включа климатроника след известно време - смърди ужасно. Явно не е сменяван. Като разгледах по внимателно как се сменява установих, че имаше заводска пломба на винтовете. Как Ви звучи? Разгледах документите. Установих, че ми е сложена полусинтетика/вместо пълна синтетика/, въпреки, че си плащам. Отговориха ми, че такива били предписанията. Но не ми казаха на кого - завода производител, или техните началници? Явно това е политика за тотално съсипване на автомобилите, и после ремонта да е отново при тях.

Както и да е. Идва най-страшното. Преди месец, ми изписва на дисплея "ниско ниво на маслото". 2000 км преди определения срок. Изваждам щеката - СУХА. И това на автомобил, който нямаше още 45000 км. Решавам да сменя маслото. Купувам пълна синтетика, и източвам отработеното. Черно като катран. Взех, и направих анализ. Вискозитета е под граничния минимум.

ИЗВОДИ: На 100% съм сигурен, че смяна на масло в сервиза на АМК Пловдив не е извършен. Само е проверено нивото.

Съжалявам, че не мога да докажа написаното по-горе. Знам обаче, че в тоя сервиз повече няма да отида за нищо на света.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Тема "Нормално ли е това за дизела?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: