От мобилни телефони до цифрови камери
rettere - специалист
моля дайте схема на свързване на буксите,че....различавам само тези на изводите за говорителите....
П.С. работил е на мерцедес ..../ако е от значение/
stefan_gb - специалист
Няма начина да не са стандартни но е важно да се уточни кои е точно, така че снимка ще помогне в случая.
rettere - специалист
stefan_gb написа:
Няма начина да не са стандартни но е важно да се уточни кои е точно, така че снимка ще помогне в случая.
ето снимки:

Прикачен файл

06012010_004.jpg
горе в ляво /черно и бяло/ са изводите за говорителите...
06012010_004.jpg (70.07 KиБ) Видяна 4959 пъти
krasiorocknroll - специалист
Отваряш капаците/разглобяваш/ и проследяваш къде отиват буксите.Така е без схема :wink:
rettere - специалист
Iwell написа:
http://www.autoelectric.ru/audio/connec ... ectors.htm
Петия мисля че е твоя модел.
да той е мерси...
аз го пробвах така:на шасито -минус,на предпазителя + плюс,ама не работи.Има нещо като микро изключвател до 4-то краче на буксата.Пробвах да го натискам/вкарана букса/-никакъв го няма.....
Та май ще ходи на майстор.
П.С. касетофона е с код имам го но според мен първо трябва да си го иска кода тогава да го пиша........пък и как да го напиша като е 5046,а от пред има само 1,2 и 3 като цифри ако някой знае да пише.Благодаря.

Прикачен файл

Изобр018.jpg
Изобр018.jpg (92.27 KиБ) Видяна 4909 пъти

Прикачен файл

Изобр019.jpg
Изобр019.jpg (71.04 KиБ) Видяна 4909 пъти
liusien - специалист
rettere написа:
Iwell написа:
http://www.autoelectric.ru/audio/connec ... ectors.htm
Петия мисля че е твоя модел.
да той е мерси...
аз го пробвах така:на шасито -минус,на предпазителя + плюс,ама не работи.Има нещо като микро изключвател до 4-то краче на буксата.Пробвах да го натискам/вкарана букса/-никакъв го няма.....
Та май ще ходи на майстор.
П.С. касетофона е с код имам го но според мен първо трябва да си го иска кода тогава да го пиша........пък и как да го напиша като е 5046,а от пред има само 1,2 и 3 като цифри ако някой знае да пише.Благодаря.
Здрасти, rettere
Това не е микроключе, а контра която държи буксата да не се изключи случайно от вибрацийте на колата /колкото и малки да са те/.
Виж, тук добре е описано, но ще ти подскажа още малко...
BECKER AVUS, AVUS2000, GRAND PRIX
Becker AVUS, AVUS2000, GRAND PRIX, ...
A.A.-упр.ант - това означава, че когато пуснеш радиото да свири, на този извод ще се появи напрежение +12V което е "управление" за АВТОМАТИЧНА АНТЕНА, не "полуавтомат"...
1 -Bat+ - на този извод се подава ПОСТОЯННО +12V
2 -подсветка - на този извод се подава +12V от ключа за габаритите на колата... Като включиш светлините на колата, таблото на радиото светва...
3 -A+ - на този извод се подава +12V от позиция "радио" или "контакт" на контактния ключ на колата
4 -Gnd - това е "маса"-та на колата...
За кода не се притеснявай... Ако не си си играл и да блокираш радиото, когато правилно го захраниш с ток, на дисплея трябва да изпише CODE !!! Ако ти или предишния собственик сте си играли и сте вкарвали някакви други кодове, на дисплея ще се изпише WAIT !!! Това ще означава, че трябва да оставиш радиото включено /надписа да се вижда!/ за период или 10 минути, или ЕДИН ЧАС!!! В радиото има таймер който следи за изминалото време през което радиото е било включено. Ако режима на изчакване е ЕДИН ЧАС, минали са примерно 50 минути и случайно за миг спре захранването на радиото - знай, че таймера започва отначало да брои времето до единия час!!! Това е "подробност" която е направена с цел да се "затрудни" кражбата му.
Сега за самия код... Кода е 5046, нали? Като включиш радиото се показва надписа CODE. Натискаш бутон 1 няколко пъти до лоявяването на цифрата 5. След това с бутон 2 няколко пъти до показване на "0", с бутон 3 - търсиш цифрата "4" и накрая с червения бутон "V" - натискаш няколко пъти до появата на цифрата 6. Кода вече е вкаран, но не е активен!!! За целта се натиска десния ключ за търсене на радиостанции, обикновено нагоре! Има модели при които ключа трябва да се натисне надолу... Важното е да си сигурен, че кода е истински!!! Веднъж вкаран правилния код - радиото ще ти работи винаги /без да го вкарваш отново/ до момента в който не откачиш акумулатора на колата или не изключиш буксата на захранване на радиото поради някаква причина!

Буксата която е отзад долу по средата не ти трябва. Радиото работи перфектно /все пак е от Мерцедес!!!/ и има само една малка особеност - трябва да си много внимателен с ключа за усилване/намаляване на звука и другия ключ, който търси радиостанцийте нагоре/надолу в честотната лента!!! Много са финни и при по-силно натискане се чупят и....... заради тях трябва да изхвърлиш радиото - никъде не се продават такива резервни части!!!

Е, дано съм успял по някакъв начин да ти бъда от полза! Успех и - приятно слушане на радиото!!! :thumbs: Ако има нещо което още те интересува - питай, пък ако мога ще продължа...... "да те лъжа"... Майтап, бе, Уили!!! :-D :lol:

Тема "Радиокасетофон BECKER BE 1100-схема" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: