• 1
  • 2
Всички имаме коли, нали ?
konak4iev - специалист
здравеите имам едно бусче фиат дукато 1,9d вече 3 година ми служи много вярно другите части му са евтини горе долу ама ся пркапа водната помпа искат ми 180 лева за наи евтината и 50 пари за смяната ще съм ви много благодарен ако някои знае маистор от пловдив или района които може да я ремонтира или някои да каже чалъм как се прави тово ако изобщо може
25th Hour - специалист
Само нова помпа иначе ще страдаш много. ВЕрвай ми....
housedoktor - майстор
Смени помпата,защото аз от прегряване смених двигателя на микробуса
konak4iev - специалист
благодаря за съветите смених помпата с нова обаче сега като работи на ниски обороти парното духа студено когато подам газ някъде към 2000 оборота почва да духа топло монтиора почна да ми разпрява че е запушено радиаторчето за п-то или да сменя термостата моля отново за акъл щтото не ми е ясно как преди ремонта имаше п-но а ся няма
lenko71 - специалист
Мисля че не е добре обезвъздушена системата.

ПП: Не съм специалист!
konak4iev - специалист
и аз така си мисля а знаеш ли как да го обезвъздуша над казанчето има една тръбичка развъртях я 2-3 пъти текна антифриз обаче пак същото дали има някъкъв чалъм или да вадя шубата и ушанката
25th Hour - специалист
Принципно е по ефтино да се смени термостата а и винаги е от полза. Пък ако не е от него поне знаеш че е наред.

Какво показва стрелката за температурата. Мотора загрява ли добре, върти ли антифриза през големия гръг.топли ли са маркучите.

Ако е запушен много радиатора на парното единия маркуч който влиза в таблото няма да е достатъчно топъл...

Когато пуснеш парното в кабината на различните степени изтива ли като е на макс или дори на първа степен няма парно...
konak4iev - специалист
помпата я сменихщото прокапа температурата е малко под 90 а големия радиатор е топъл топло идва само когато се вдигнат оборотите без значение от степените минал съм около 150 км след ремонта а за маркучите на парното не се бях сетил да проверя след ремонта му долях около 3л антифриз може ли в радиатора на пар-то да е станала тапа
25th Hour - специалист
Може да има малко въздух, но не ми се вярва. Може да е запушен обаче с боклуци и да не циркулира водата като хората. Това е неприятно. Най ефтино / но не знам достъпа до маркучите е да разкачиш 2та маркуча които влизат в купето и да пробваш да продухаш с вода под налягане. Сега обаче е ужасно времето и не знам дали можеш...

Според мен термостата ти е блокирал в отворено положение защото температура под 90 градуса е малко ниска, което значи / според мен/ че не затваря и не може да кипне добре чайника... принципно дизелите работят на по висока температура а 90 градуса е крайно недостатъчно....

Коя година е буса?

Е да ама сега проверих в Аутодата и повечето модели на Дукато дават рермостата да отваря на 78 градуса а напълно отворен да е на 82 градуса...


Бахти работата...
konak4iev - специалист
добреде що преди да сменя помпата имаше парно можеби като е изтичал а-за е дръпнал боклуци и е задръстил нещо апъ то нали знаеш закона на мърфи като е най студено тогава ша ти се прецака парното нека да отпусне малко ще го разчанча и благодаря че се занимаваш с мойте дертове ама съм като болен когато нешто ми е развалено буса е 1992 ако откача маркучите на парното и го надуя с компресор дали ще се продуха или да свалям радиаторчето
  • 1
  • 2

Тема "водна помпа ремонт" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: