Всесезонните гуми се карат на места, където климата е такъв че през деня може да е 25 градуса а нощем да е 5 или 0 градуса. Много малко страни имат такива показатели. А и тази гума колкото и да е добра не може да покрие качествата на чисто лятната или чисто зимната гума. Винаги се търси някакъв компромис в параметрите. Дали ще е в температурата на гумата, дали в скоростите за които е направена.
Тук си е грешка отвсякъде да се ползва такъв тип гума. Това си е мое мнение. Всеки производител дава 2 типа гуми в упътването за ползване на колата. Летните са по ниски и по широки, зимните са по- високи и по тесни. ЗАЩО? след като може да напише слагай всесезонни 195/60/15 и нямаш грижи.
Ами ако колата ти е със задно предаване какво правим. / моята например е/
Направо прави гумите на трътка. Едно че трябва да са хубави защото задните са на силовото предаване, второ, че предните спират без да ползваш мотора. Налягането върху тези гуми е по- голямо поради това че задното предаване е на по- тежки или по висок клас автомобили.
Та не си правете експерименти с гумите. Един път ще Ви се наложи да спрете в ситуация и няма да стигнат 3-4 метра. Повечето инциденти са за по малко от 4 метра спирачен път...
Тук си е грешка отвсякъде да се ползва такъв тип гума. Това си е мое мнение. Всеки производител дава 2 типа гуми в упътването за ползване на колата. Летните са по ниски и по широки, зимните са по- високи и по тесни. ЗАЩО? след като може да напише слагай всесезонни 195/60/15 и нямаш грижи.
Ами ако колата ти е със задно предаване какво правим. / моята например е/
Направо прави гумите на трътка. Едно че трябва да са хубави защото задните са на силовото предаване, второ, че предните спират без да ползваш мотора. Налягането върху тези гуми е по- голямо поради това че задното предаване е на по- тежки или по висок клас автомобили.
Та не си правете експерименти с гумите. Един път ще Ви се наложи да спрете в ситуация и няма да стигнат 3-4 метра. Повечето инциденти са за по малко от 4 метра спирачен път...