zmeios написа:Даже не е и реклама това, а си е чиста проба Search Engine Optimization. Надуване пред Гугъл с ключови думи, свързани с покриви, и линкове към сайта на автора.
Че човека иска да докара някой лев и нов клиент - убаво. Всички ядем сирене с пари.
Но не знаех че тук се толерира подобно форумно поведение.
sasooooooooo написа: Я раздухай как по-точно става товаМи то това хич не е подходящата тема, ама съвсем накратко:
Гугъл работи на принципа "ако даден сайт е важен и 'тежък', и има връзки към друг сайт, значи и другия е донякъде тежък и ще излиза по-напред в резултатите". Това разбира се се прави локално - поотделно за всички ключови думи, щото иначе CNN щеше да излиза най-отгоре като питаш за яхния с лук ;)
Форума на направисам е пълнен с т.нар. контент - съдържание - високо посещаван, и като цяло с много висок рейтинг (предполагам) около ключови думи, свързани със строителство, мебелиране и прочее.
Като постваш тонове постинги с добре подбрани ключови думи, и в същата страница присъства линк към друг сайт, при следващите обхождания на Гугъл робота твоят сайт (за релевантните ключови думи) ще започва да изплува ВСЕ ПО-НАГОРЕ.
Сега, сещате се, че това което съм написал по-горе е ужасно, адски пре-опростено. Реално е много по-сложно, а и точните алгоритми са тайна на Гугъл, а и се пренастройват нон-стоп. Но основният принцип се запазва: колкото повече се упоменава (чрез линкове) един сайт върху други 'важни' сайтове, и В КОМПАНИЯТА НА разни ключови думи, толкова по-нагоре изплува сайта при бъдещи търсения по тези думи.
Впрочем... в повечето 'важни' и 'тежки' форуми има просто правило: НИКАКВИ линкове в подписа. По този начин и хиляда пъти да споменеш 'метални керемиди', това не ти вдига SEO рейтинга. Така рязко се намалява склонността на потребителите да натрупат 4900 поста (хихи, имаме тука един юзър такъв), само и само да им излиза по-честичко линка от подписа за ботовете на търсачката.

