• 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
Място за идеи и желания за проектиране и изработка на готови проекти.

Бихте ли си направили такава кола?

81%
Да
79
19%
Не
19

Общо гласове: 98

Илиян Илиев™ - майстор
Немам думи. :shock:

Как подаваше газ? Демек със съединителя ли регулираше скороста при придвижването напред и назад?
ludiagsm - специалист
Илиян Илиев™ написа:
Немам думи. :shock:

Как подаваше газ? Демек със съединителя ли регулираше скороста при придвижването напред и назад?
газта беше: два яки кабела за подаване на ток със яки медни ръкохватки вкарани вътре в купето използвах и ампер клещи за DC ток та когато се возихе с моя стругар той следеше тока. Да ви кажа хич не беше малък на първа при потегляне от място без съединител тока е 200 ампера и постепенно с увеличаване на оборотите намалява до 100 ампера , на втора е почти същото само дето намалява до към 120, на 3-та е подобно.Текат си яки токове няма майтап ,за да има някъв пробег и ускорение ми трябват минимум 200 амперчаса и 48 волта.
Duke_BG - специалист
и на двата електромотора ли подаваш захранване ?
имам едни съмнения че този съединител няма да изкара дълго след като сложиш контролера и нахраниш добре двигателите :)
и че ще потегляш на 3-та като ТИР
сложил си и една шайба на втория мотор - тя за хидравликата ли си я предвидил ?
а как ще си решиш проблема с вакума на сревото ? - помисли и за някаква вакум помпа от дизел :idea:
ludiagsm - специалист
Duke_BG написа:
и на двата електромотора ли подаваш захранване ?
имам едни съмнения че този съединител няма да изкара дълго след като сложиш контролера и нахраниш добре двигателите :)
и че ще потегляш на 3-та като ТИР
сложил си и една шайба на втория мотор - тя за хидравликата ли си я предвидил ?
а как ще си решиш проблема с вакума на сревото ? - помисли и за някаква вакум помпа от дизел :idea:
да и двата елмотора са в паралел,съединителя ще искара споко не са толко яки , ако случайно превърти имам двудисков съединител с керамика ма се съмнявам на този етап да ми потрябва :lol: шайбата я сложих за да 4ета от нея обороти чрез датчика и оригиналния комп на колата, но след като направя някои замервания с осцилоскопа ще опитам да симулирам сигналите така че да нямам нужда от фабричния комп а само от една малка електронна схемичка и от там в таблото ,при това положение тази шайба ще се преправи и ще има само 1 или 2 зъба. За вакуумпомпа мисля да ползвам електрическа с резервоарче и дат4ик за вакуум ,по подобен начин стои въпроса и с хидравликата на волана има електрически хидравлични помпи например от тойота mr2

Има много време докато стигна до тези екстри на този етап е на дневен ред акумулатори и контролер(чакам да пристигне до 20 дни) като има нещо ново ще поствам снимки в албума ми в снимка.бг
Duke_BG - специалист
нещо не схаванх идеята за компа ?
помисли дали няма да е по-добре да ги сложиш на ремък - така ще можеш да ги ползваш при спускане без да ти консумират ток
а за километраж можеш да ползваш компютър за колело - настройва се като му задаваш обиколката на гумата и му е необходимо само едно магнитче на полуоската например ( едно малко неодимово магнитче) :)
ludiagsm - специалист
Duke_BG написа:
нещо не схаванх идеята за компа ?
помисли дали няма да е по-добре да ги сложиш на ремък - така ще можеш да ги ползваш при спускане без да ти консумират ток
а за километраж можеш да ползваш компютър за колело - настройва се като му задаваш обиколката на гумата и му е необходимо само едно магнитче на полуоската например ( едно малко неодимово магнитче) :)

Идеята ми е тая кола да изглежда като фабрична отвътре и отвън таблото със скоростомера и оборотомера да си функционират нормално тази шайба която монтирах е за да имам оборотомер просто няма да монтирам фабричния компютър който управлява двигателя и чете обороти ит тая шайба и след това изпраща сигнали до оборотомера в таблото,а скоростомера си ми е ок в диференцияла на бмв си има дат4ик и тн.

Идеята с ремъка може и да стане ,но когато колата е в движение реално няма нужда от хидравлична помпа защото необходимото усилие е много малко в срвнение с това което е необходимо когато колата е в покой или се движи бавно ,а когато колата е в покой няма смисъл електромоторите да работят на празен ход за да може да ти е ''лек'' волана хората са го измислили това много отдавна електрическа хидравлична помпа.

За спирачките дори и в момента няма проблем защото преди доста време съм сменил спирачните дискове с 330 милиметрови накладките са огромни и са керамични и спирачните апарати са с 8 бутала

Но въпреки това аз пак ще сложа електрическа вакуум помпа тук в софия 90% от терена е равен така че няма смисъл да навелека на тия маторчета допълнително постоянно зацепени загуби идеята е да има консумация на енергия само когато има полза от нея :!:
dj_marti79 - специалист
Поздравления и от мен. По този проект са хвърлени много труд,време и пари. Браво за ентусиазма.
Интересувам се колко тежеше колата преди, и сега след като махна излишните чаркове?
ludiagsm - специалист
dj_marti79 написа:
Поздравления и от мен. По този проект са хвърлени много труд,време и пари. Браво за ентусиазма.
Интересувам се колко тежеше колата преди, и сега след като махна излишните чаркове?
Благодаря за поздравленията :) въпреки че се повозихме имам още много работа по колата. За съжаление не съм я мерил преди това може накрая да я кача на кантара и да разберем разликата :)
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Тема "Направих си сам ел. трабант." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: