Всички имаме коли, нали ?
Johny - майстор
Какво е инжектора - един електромагнитен клапан. При напрежение се издърпва котвата и горивото преминава през калибрования отвор - дюзата.
В този ред на мисли, какво значи сух и мокър инжектор?
Когато няма напреженов импулс, как ще се задейства дюзата? А когато си на газ, напрежение няма. Другото е да подаваш бензин и газ едновременно ?! Защо да коментираме азбучни истини?
Да търся ли картинка с разрез на инжектор?
За тези, които не са виждали устройство на инжектор: ЦЪК

Прикачен файл

htup_0804_00_z+honda_injectors_and_resistor_box_guide+peak_hold_and_saturated_types.jpg
htup_0804_00_z+honda_injectors_and_resistor_box_guide+peak_hold_and_saturated_types.jpg (54.38 KиБ) Видяна 3398 пъти
stefan_gb - специалист
Johny написа:
Инжекторите са винаги сухи докато си на газ и няма никакво значение дали работи помпата.
.
Това написа ти....

Инжекторите клеясват ... спичат когато са сухи / без налягане в системата/.
Сигнала за инжектора винаги е прекуснат при работа на газ, но това не означава че инжектора е празен или системата не е под налягане. Точно това зависи от помпата. Продулжителната експлотация на двг-то с газ зацапва иглата в инжектора и влошава неговата работа,поради точния калиброван отвор и точните елементи в него.
Лично аз съм отварял инжектор след 48 часово почистване с ултразвук и концентриран обезмаслител от любопитство защо не се оправя неговата работа след продължителното му почистване и гледката беше следната - по иглата имаше клеи които е невъзможно да се почисти и инжектора е за коша защото е капсулован и неподлежат на никакъв ремонт освен горепосоченото.
Дори и леко да се промени хода на иглата инжектрора не работи добре , или ще изпуска и няма да затваря или няма да прави хубав конус , или ще пикае както му викат.
Така че не ми вади картинки от нета да ме убеждаваш в нещо което го се докосвам и виждам през седмица.
И не на последно място демонтажа на инжекторите не винаги е лесен и не е съпроводен с допълнителни разходи като уплътнителите в долната и горната част на инжекторите а на някои автомобили ремонтния коплект за тази нужда си минава 100 лева без проблем, отделно сумата за демонтаж почистване и монтаж на ижекторите а те са както знаете в по вечето случаи 4 броя и една пускова дюза отделно ......
И като направим сметка накря излиза крива, така че не е толкова безобиден проблема , и решението е колкото се може по често да се покарва на бензин. Никуде и на никого не казах " не спираите помпата " но за мен лично ресурса на помпата спрямо ресурса на ижекторите е по маловажен.
Tisho - специалист
Извинявам се че ползвам темата на колегата,но реших да не отварям друга.Проблема при мен е че вече 3 помпа ми изгаря.Колата е с газов инжекцион,като монтираха уредбата не сложиха реле,което да изключва бенз.помпа като прехвърли на газ.За това реле разбрах по късно.Оригиналната помпа изгоря мислех,че е дошло времето и я смених.Новата изкара 5 дена и тя замина.Отидох до един сервиз и там момчетата ми казаха за това реле.Купих нова помпа,сложих реле и след 2000 км.пак същата работа.Дали проблема е в помпите или някъде другаде направо ми писна вече и не знам какво да правя.Едната помпа беше китайска другата испанска,но не ми се вярва колкото и боклуци да са да карат по един ден.Някой ако има идея къде да търся проблема ще съм много благодарен.Лек ден.
stefan_gb - специалист
А бензин в резервоара имаш ли достъчно? Провери реголатора на налягането и дали не е прегунат тръбопровод /маркуча за излишното гориво/ някуде. Измери нормално ли е напрежението към помпата. Също и филтъра !

Тема "Бензинова помпа?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: