Всички имаме коли, нали ?
karoto - специалист
Здлавейте на всички. Общо взето проблема е само на бензин.Колата трудно пали и като запали прекъсва много яко както на ниски така и на високи обороти.Не може да се форсира и работи на 2 3 цилиндъра/такова ми е чувството/ на газ работи перфектно до вчера/днес не щеше да прехвърли на газ/
Свещи , кабели и въздушен филтър чисто нови
Поздрави
skrijo - специалист
Бензиновата помпа видя ли я, да не е от там проблема .Поздрави .
koba - специалист
Не е от помпата ... а от дъго каране само на газ...
karoto - специалист
И на бензин я карам, но държа малко количество в резервоара.Възможно ли е да се е затлачило с боклуци, не му знам дережето на резервоара :?
stiv1961 - майстор
Налей по-голямо количество бензин и ако не се оправи,виж помпата.Мисля,че има и един филтър пред задна дясна гума-отдолу/на Астрата го има/Дано съм помогнал.
П.С.Не оставяй резервоара без поне 10-15 л гориво'
crez - майстор
Ако си инжекция, проблема е от дюзите. Клеясват при каране на газ. Сваляш даваш на ултразвуково чистене и си готов. Ако си карбуратор, се получава същото с финните каналчета в него. Разглобяваш като свалиш всички уплатнители и изваряваш в р-р от сода каустк.
25th Hour - специалист
Колега Вектра А C20NE е само пълна инжекция.

Иначе не питай какво ти е в резервоара. Ще ти стане лошо. Причните може да са много, но се тръгва от ефтиното към скъпото. Бензиновия филтър, кога си го сменял последно? Смени го- не е голяма философия и е малко пари. Дюзите може да са се спекли както каза колегата, но тогава щеше да има проблем само при форсирането а не хич да не може да качи обороти.

Ултразвука е 15 лева на дюза ако ти си ги свалиш- гаранция- Франция обаче защото има дюзи, които са толкова спекли, че не могат да тръгнат. Иначе рейка с дюзи за тоя мотор вървят по 80 лева, което не е зле като цена стига колата от която са свалени да не е карана на газ.

Има ли вероятност свещите и кабелите да са ти по 20 лева комплекта ?


Можеш и да сипеш 30 лева бензин и да сложиш добавка Редекс след което да направиш малко ластици по прав участък, но едва ли ще се оправи или поне ще е временно...


Свети ли ти чека на таблото и трупа ли грешки компа?
sanders - специалист
Брат ми имаше същия проблем с Опел Астра 1.8i 16v 1996g
Оказа се че е един датчик, който отговаря за искрата, работни на магнитен принцип. Ефекта е същия като на развалена центровка.
Camshaft sensor или crankshaft му викат. Щом върви добре на газ обаче изглежда проблема е някъде другаде.

Прикачен файл

CS1025-FINAL.jpg
CS1025-FINAL.jpg (19.58 KиБ) Видяна 12717 пъти

Прикачен файл

CS1025-FINAL.jpg
CS1025-FINAL.jpg (19.58 KиБ) Видяна 12719 пъти
25th Hour - специалист
Тва е датчика на колянов вал. При Екотека дава проблем но в случая мисля че не е това....
sanders - специалист
25th Hour написа:
Тва е датчика на колянов вал. При Екотека дава проблем но в случая мисля че не е това....
Да точно датчика на коляновия вал. За нов искат към 80-100лв.
Втора рака се намират за по 30лв.

Тема "Проблем с опел вектра А 2.0" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: