• 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 306
Съвети от майстори за майстори. Полезни проспособления и инструменти.
dj_marti79 - специалист
Поздравления колега.
Ще ни дадете ли схемата на импулсния регулатор?
ludiagsm - специалист
dj_marti79 написа:
Поздравления колега.
Ще ни дадете ли схемата на импулсния регулатор?
Да няма проблем само да я скицирам че постоянно търпи промени в началото почнах с една по-простичка и после промених драйверната част в смисъл сложих мосфет драйвер tc 4422 между tl494 i гейтовете на мосфетите ако искаш пиши ми на скайп ludiagsm и ще ти я пратя немога да я кача тук защото файла е някъв друг формат.
Последна промяна от ludiagsm на ср мар 17, 2010 4:49 pm, променено общо 1 път.
dj_marti79 - специалист
Именно - драйвернота част е най-любопитна. задаващия генератор и крайното стъпало са ясни. аз стигнах до 60A при 48V с 2 броя IRFP064N . Скайпа ми е dj_marty79
ludiagsm - специалист
Днес си поиграх и направих един нов контролер този път със 6 броя мосфет транзистори IRF540 http://www.youtube.com/watch?v=wJr7BxCUcQE за диоди пак използвах 3 броя паралелно на мотора от същите IRF540 заради вградения им диод естествено гейтовете им са дадени към сорсовете за да не се отпушва прехода на транзистора :) деяни на доста голям ток на моменти достига над 60 ампера при рязко форсиране . Уттре надявам се ще успея да му довърша кутийката и да го монтирам на електрическия BMX който е на моя стругар чичо Яне та човека да си подава газ нормално 4е сега е само с бутон и реле ;)
dj_marti79 - специалист
Яко. Това стартер ли е или динамо? От какъв автомобил? Гледам че предния капак вие сте го правили.
ludiagsm - специалист
dj_marti79 написа:
Яко. Това стартер ли е или динамо? От какъв автомобил? Гледам че предния капак вие сте го правили.
Стартер е предполагам че е от стария москвич на баща ми, намерих го в мазето доста тoк дърпа направо ужаз без товар глей кви токове текат.

Иначе днес монтирах контролер4ето на BMX-са дет е с двигател от стартер самоче неговия стартер е от по-модерна кола с постоянни магнити е на стартора и на празен ход дърпа около 9 ампера смисъл при вдигната гума във въздуха реално товара му е веригата и редуктора от флекс ,а когато е натоварен дърпа малко повече не съм го мерил точно колко, но много по-малко от това което дърпа руския стартер та контролера изобщо не загрява :)

ето едно клипче от днес http://www.youtube.com/watch?v=ZOe2jtBHu5U
Последна промяна от ludiagsm на нед мар 21, 2010 11:47 pm, променено общо 1 път.
geordgeo - специалист
Много яко... :-D Направо се кефя на хора на вас,защото освен да прехвърлят идеите си само в главата (като мен) има и действие!Браво,давайте напред,а аз ще следя темата с интерес...Засега на моето колело аз самия си въртя педалите :sad:
ludiagsm - специалист
geordgeo написа:
Много яко... :-D Направо се кефя на хора на вас,защото освен да прехвърлят идеите си само в главата (като мен) има и действие!Браво,давайте напред,а аз ще следя темата с интерес...Засега на моето колело аз самия си въртя педалите :sad:
Aми радвам се че ти харесва ако имаш желание ще си направиш и твойто електро :) пък може да помогнем с това онова :wink:
geordgeo - специалист
Запалих се по идеята,но засега съм възпрепятстван по една много важна причина - няма място в гарсониерката ми за подобни опити,а пък и жената... :-D Но сега ще преравям скраба за елмотори,та да видя с какво разполагам (имам къща в провинцията) и ако излезе нещо по-така,започвам да експериментирам :-D Ясно е,че поне за в града това е бъдещето.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 306

Тема "Електровелосипед" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: