Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
Тани - модератор
Аз моя не съм го отварял и не съм му правил нищо! Като го взех от него стърчаха две тръби и един отрязан кабел. Смених кабела , пуснах го , и като видях от къде духа го свързах към маркуча. Единственото нещо което направих е да му заваря дръжка и нещо като стойка , за да стои прав. Работи с часове без проблеми! Баща ми малко не дочува и го оставя да работи по цяла нощ. Нищо му няма! Ако ще работиш в запрашена среда може да му набучиш някое парче дунапрен на входящата тръба!

А това че е проектиран да работи с течност не е вярно! Работи с вече изпарения фреон! В хладилната система компресора не работи на налягане , а на вакум.
andre - напреднал
:? Значи работата е шест.Благодаря на всички за съветите.Остава да запретвам ръкави.
bonjyr89 - специалист
Ха-ха сега се сещам за един мой опит,беше преди 7-8 години взех мотор от мраз предполагам че ги знаете какви са големи,и му отрязах тръбите,пуснах го работи около 10 мин и изгоря оказа се че му трябва масло ама аз от къде да предполагам и така после пак ми дотрябва компресор и меслех да правя от хладилник наистина като хората с FRL група (филтър,регулатор,лубрикатор) ама се отказах и си купих един 25 литров от МЕТРО и си реших проблема :)
Иначе сте дали добри съвети :gott: :)
andre - напреднал
:? Ти направо ми разби всичките идеи.Нали вътре си има масло.Не съм го отварял.А и защо да купувам от метрото като ще го ползвам от дъжд на вятър - -4-6 пъти в годината? :!:
velsi - Почетен майстор
Ти сега не се плаши. Това, че неговия е изгорял не означава непременно, че и твоя ще изгори. То не е ясно как го е пуснал и дали е изгорял заради масло или заради нещо друго. Аз затова ти писах, че препоръчвам отваряне, за да си сигурен какво има вътре и какво е състоянието му.
andre - напреднал
:? На хладилника си работеше до последно.Ламарините на шкафа се разкапаха и за вилата вече нямаше вид,затова свалих само машинката и другото в казана.Трябва да си е с маслото.
mien - специалист
Абе и аз да питам нещо.Може ли такьв компресор да се монтира в автомобила с походяща стойка и шайба кам двигтеля,чеимам разни идеи но ми трябва вьздух под налягане,да речем 5атмосфери.
Тани - модератор
Ами монтирай си направо компресор. На моя големия е от ЗИЛ . Но не знам къде ще намериш място да го събереш! Ако ти трябва от време на време може да си вземеш трансфертер от 12 на 220 V и да си го ползваш без доработки! Хем ще си имаш 220 V в колата , хем ще си имаш подвижен компресор където ти е кеф и който може да включиш в който и да е контакт!
mien - специалист
Идеята ми е да заменя задните пружини на колата с ваздушни вазглавници,намерил сам такива с подходящи размери,но вьздухат ми е проблем.
velsi - Почетен майстор
Би могло, но ще срещнеш доста конструктивни трудности. Преодоляването им може да обезсмисли използването на точно такъв компресор. Първо извеждането на вала навън и уплътняването му с корпуса. Второ тези компресори са много странно направени. При тях двигателя виси и лагеруването е само на един лагер в горната част. От тази конструктивна особеност идва изискването за нивелация. В този си вид няма как да се приложи в автомобил. Трябва да се предвиди още един лагер. Трето: дори и да направиш горните две неща вала ще ти излиза вертикално. А всички валове (колянов, разпределителен) в двигателя са хоризонтално разположени. Да предадеш движението под 90 градуса изисква допълнителни конструктивни усложнения.
В крайна сметка ще се окаже, че е по-добре да търсиш нещо готово, дори и от камион. По-лесно ще стане приспособяването.

Тема "Компресор" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: