• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
Място за идеи и желания за проектиране и изработка на готови проекти.
torbalan - Дървен философ
webcambg написа:
torbalan написа:
определено не познаваш закона :)

по закон нямаш право да правиш НИКАКВИ промени в конструкцията на автомобила :)

иначе си прав - технотест и после - в КАТ :)
За конструкцията си абсолютно прав!
Аз нея не съм я променял и нямам абсолютно никакво намерение да го правя :!: :!: :!:
Промених само задвижването - т.е. смених двигателя - вече не съм с ДВГ, а с електрически, като неговата мощност е еквивалентна на тази на предния двигател....
Дори и сега ако ти гръмне двигателя (не дай си Боже!) на един обикновен автомобил и го смениш с друг нима си направил промени в конструкцията?!?
За това и в някои страни двигателя се счита за консуматив и номера му не се записва във талона...
:lol:

ще ме удавиш от смях НИКАКВИ означава едно единствено нещо - неможе да променяш нищо....

според теб - двигателя не е част от автомобила, така ли ;)


само да не бъда разбран погрешно - не съм против идеята за електричките, даже съм фен!
ralev - специалист
webcambg,
Какав е финансовия ресурс вложен в начинанието до момента, и колко още е необходим за окончателното завършване на проекта?
stiv1961 - майстор
Няма смисъл да се спори.Технотест имат сайт и там пише-цитирам:
Преустроено ППС
Изпитване на преустроени ППС - преустройство на пътническо МПС в товарно; преустройство на товарно МПС в пътническо; увеличаване или намаляване на седящите места в пътническо МПС; учебни МПС; смяна на оригинални двигател или купе. .Ето и сайта:
http://www.technotest.bg/bg/tpi.html#syo
webcambg - специалист
pavkatay написа:
pavkatay написа:
за този конкретно проект има ли данни за пробег и скорост ?
пп и като си сменил двигателя не значи, че не трябва да сложиш 'истински' регистрационен номер РК.......... :-D
vladimury написа:
Евала Майстореее ще дадеш ли някъкви техничски данни? И една идея от мен. Ако можеш да и сложиш и слънчеви колектори, за да не се зарежда само от контакта ще стане " Пушка".
ако шегата те е засегнала се извинявам , ама въпроса ми е сериозен
Този регистрационен номер РК щеше да е черешката на сладоледа :-D :-D:-D
Не съм се засегнал - това със слънчевите колектори работи и е готино, ама само през лятото... Какво ще ги правя през останалото време?
Споменах в преден пост че мощността на електрическия мотор е сметната така че да е съпоставима с тази на оригиналния двигател.
ДВГ-то беше 1,3, бензин, максимална мощност по талон (Р2) 40 кВ.
ТТ данните на електромотора могат да се видят от следната уеб страница:
http://kostov-motors.com/tractionmotors ... nversions/
като конкретния мотор е Kostov 9" 144V
За максимана скорост и пробег е все още рано да се говори.
Изчисленията са за 100-110км/ч на четвърта и пробег от 65-70км, като пробега е изключително свързан със максималната скорост!
Както се знае шофирането в града е свързано с малко повече разход, като и тук ще е така заради многократното спиране и тръгване.
Ще се печели от това че когато си на светофар или в задръстване не изразходваш никаква мощност! :2thumbs:
webcambg - специалист
torbalan написа:

ще ме удавиш от смях НИКАКВИ означава едно единствено нещо - неможе да променяш нищо....

според теб - двигателя не е част от автомобила, така ли ;)
Разбира се - двигателя е част от МПС-то...
Но ако го замениш с равностоен по мощност дали това ще е проблем?
А как стои въпроса с поставянето на газово или метаново устройство?
Това може и трябва ли да се счита за конструктивна промяна след като променяш вида гориво?
И не на последно място - спомняш ли си преди време в талоните на колите записваха мощността единствено в конски сили...
А сега записват мощността е в киловати...
Защо ли са го променили?!?
svetliopi44 - Чирак...
Kostov 9" 96-144V 17R-31750 205A 5700 Series S2-60 1300 USD...

Ако това е цената само за мотора какъв е смисъла... :?
ArturDent - Почти Безобиден
webcambg написа:
И не на последно място - спомняш ли си преди време в талоните на колите записваха мощността единствено в конски сили...
А сега записват мощността е в киловати...
Защо ли са го променили?!?
Защото си има междунарадна измерителна система и там мощност се мери във Ват (Киловат)
А като стана въпрос за регистрация - тъпия катаджия какво ще запише в талона на колата за номер на двигател - сигурно номера на ел мотора?
А на тия хибридните, автомобили какво пишат - номеран на ДВГ-то или ел. двигателя :?
solo5 - майстор
webcambg написа:
спомняш ли си преди време в талоните на колите записваха мощността единствено в конски сили...
А сега записват мощността е в киловати...
Защо ли са го променили?!?
Конска сила

1 к.с. = 0,735 498 75 kW ≈ 3/4 kW, и обратно: 1kW = 1,359 621 73 к. с.

В повечето англоезични страни: 1HP = 0,745 699 871 582 270 22 kW ≈ 3/4 kW
torbalan - Дървен философ
webcambg, ти сериозно ли ги задаваш тези въпроси????

метанова или газова уредба може да сложиш, но след това си има оторизиран орган, при който минаваш на преглед и ти лепват едно стикерче...

я погледни членове 143 и 146 от ЗДВП...
webcambg - специалист
torbalan написа:
webcambg, ти сериозно ли ги задаваш тези въпроси????

метанова или газова уредба може да сложиш, но след това си има оторизиран орган, при който минаваш на преглед и ти лепват едно стикерче...

я погледни членове 143 и 146 от ЗДВП...
Така е - минаваш инспекция след като си направил модификацията.
И при мен това ще стане, дори аз самият го искам!
Знам че в България нещата още не са регулирани...
Но от някъде трябва да се започне и това че ще съм първия/втория изобщо не ме притеснява :-D
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Тема "Голф мк2 - преработка в електромобил" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: