• 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Място за идеи и желания за проектиране и изработка на готови проекти.
torbalan - Дървен философ
нии браво му казахме вече :)

ама дивотиите край нямат, и то не само у нас :)
webcambg - специалист
Колеги скоростната кутия остава - няма как!
Все пак това е конверсия, т.е. преобразуване на вече съществуващ автомобил, а и ако се махне ще има конструктивна промяна :yawinkle:

Поствам и снимка на електромотора, който е поставен на мястото на старото ДВГ. Съжалявам за лошото качество, скоро може да направя други. На тази даже каретата не са поставени.

Днеска направих 45 км пробег като засякох разход от 5 кВ.
При това карах почти през цялото време в дъжд, т.е. с включени чистачки и фарове.
За момента се потвърждава твърдението на производителите на батериите, че кола тежаща около един тон има разход 100вата на километър.
Но това е при условие че потеглянето е плавно и не се надвишава скорост от 50 км/ч

Прикачен файл

motor at place.JPG
motor at place.JPG (156.53 KиБ) Видяна 6277 пъти
tisho_g - напреднал
webcambg написа:
Колеги скоростната кутия остава - няма как!
Все пак това е конверсия, т.е. преобразуване на вече съществуващ автомобил, а и ако се махне ще има конструктивна промяна :yawinkle:

Поствам и снимка на електромотора, който е поставен на мястото на старото ДВГ. Съжалявам за лошото качество, скоро може да направя други. На тази даже каретата не са поставени.

Днеска направих 45 км пробег като засякох разход от 5 кВ.
При това карах почти през цялото време в дъжд, т.е. с включени чистачки и фарове.
За момента се потвърждава твърдението на производителите на батериите, че кола тежаща около един тон има разход 100вата на километър.
Но това е при условие че потеглянето е плавно и не се надвишава скорост от 50 км/ч
Еи заради това ще пада петрола
moimoimoi - майстор
:shock: недоглеждане :lol:
Последна промяна от moimoimoi на пон май 10, 2010 10:46 pm, променено общо 2 пъти.
webcambg - специалист
Тва с бързата зарядка май много подразни някой....
По-добре е да погледнем характеристиките на батериите - при мен производителите дават оптимален заряден ток от 0,5С...
Т.е. това ще рече че за батерии с капацитет 90 А/ч препоръчителния ток е 45А :-D
А за ударно зареждане или "fast charge" може да се "налее" и ток с доста по голяма стойност ;)
Не се учудвайте тва си е истина - литиевите (LiFePO4) батерии нямат нищо общо с характеристиките на оловните!
Ето и едно видео за да е по нагледен целия процес:
http://www.youtube.com/watch?v=DAqMzbmf3D4
boltik - специалист
Три пъти го изгледах и не-можах да разбера кога си изпи кафето.Може би ми е време да слагам очила :?
webcambg - специалист
boltik написа:
Три пъти го изгледах и не-можах да разбера кога си изпи кафето.Може би ми е време да слагам очила :?
:-D :-D :-D
И аз не го видях кога го пие тва кафе...
Обградил съм в червеничко необходимото време на зарядното за да презареди - стига за едно кафе :wink:

Прикачен файл

gearless - fast charge.jpg
gearless - fast charge.jpg (71.58 KиБ) Видяна 7116 пъти
lecki - специалист
Браво за ентусиазма !
Ако направиш рекуперация -генераторен режим при спиране-
(ефекта зарежда акумулаторите) пробега с едно зареждане
ще се увеличи около 30%,
Това е основното предимство на ел-задвижването
и скоростната кутия отнема 5-10% :idea:
hygro - майстор
Ако използваният двигател е Kostov 17R-31750, то рекуперацията е затруднителна, защото този модел е със серийно възбуждане. Ефективно възстановяване на енергия по прост начин се постига с паралелно възбуждане. А и трябва батерия, която да може да поема доста високия заряден ток при спиране... което си е солидно оскъпяване...
velsi - Почетен майстор
А рекуперацията не скъсява ли много живота на батерията?
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Тема "Голф мк2 - преработка в електромобил" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: