 По-добре бягай по моргите и си вземи една цяла инсталация,че идея си нямаш в какво приключение ще се вкараш при опити да сменяш жичка по жичка колата трябва да я спреш за 1 месец и после 1 година да си оправяш грешките,отгоре  на това може и да се запалиш,да изгориш ЕКУто и все такива приятни работи.Ако ще правиш нещо за да не изгори за напред бандажирай сноповете с качествена лента термоустойчива,ако ще продаваш слагай инсталацията от моргата и го давай смело.
 По-добре бягай по моргите и си вземи една цяла инсталация,че идея си нямаш в какво приключение ще се вкараш при опити да сменяш жичка по жичка колата трябва да я спреш за 1 месец и после 1 година да си оправяш грешките,отгоре  на това може и да се запалиш,да изгориш ЕКУто и все такива приятни работи.Ако ще правиш нещо за да не изгори за напред бандажирай сноповете с качествена лента термоустойчива,ако ще продаваш слагай инсталацията от моргата и го давай смело.dddilian написа:Страхотно,мерси много.
Как да разбера,какво е сечението на даден кабел при положение,че никъде не е написано на изолацията ,защото или я няма или е избеляла?
Напротив на новите от типовете които ти дадох пише типа, сечението, производителя, стандарта
 какво има толкова за чудене.
 какво има толкова за чудене.